AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #21 Skrevet 25. september 2010 denne kjolen Må spørre, jeg og:) pris?
brudmai2010 Skrevet 25. september 2010 #22 Skrevet 25. september 2010 jeg syns den er nydelig! godt å se noen som tenker litt anderledes og som ikke vil ha en vanlig a-line kjole fra agape! jeg er så utrolig lei av de kjolene. bruden ser bra ut i dem (vanskelig å se stygg ut i en brudekjole), men det er ingen wow faktor! så om du har personlighet til å bære kjolen så sier jeg go for it :D
Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2010 #23 Skrevet 25. september 2010 denne kjolen Må spørre, jeg og:) Skikkelig flott. Og har du en figur som passer inni så blir du elegant og sexy samtidig For få bruder som klarer å være sexy
shi Skrevet 25. september 2010 #24 Skrevet 25. september 2010 Av type bløtkakekjoler og dilldall syns jeg denne var helt nydelig! En kjole jeg kunne tenkt meg om jeg var mange cm høyere, selv om jeg liker rene enkle kjoler best som regel - men de må ha noe ekstra ved seg.
Anglofil Skrevet 25. september 2010 #25 Skrevet 25. september 2010 Nei, den blir for overdådig for min del. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #27 Skrevet 25. september 2010 Syntes den skriker oppmerksomhet og at bruden krangler om oppmerksomhet med en kake
bananbåt Skrevet 26. september 2010 Forfatter #28 Skrevet 26. september 2010 pris? hvorfor spiller det noen rolle?
Gjesten Skrevet 26. september 2010 #29 Skrevet 26. september 2010 Den var litt for marshmallow for min smak, men nå liker jo jeg det helt enkelt også.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #30 Skrevet 26. september 2010 hvorfor spiller det noen rolle? Kanskje forde jeg er intressert i å vite hvor mye den koster...har sett den en annen butikk og kanskje jeg kan hjekpe ts med å få den billigere.....men neeeeida ..her kommer du å bryr deg om noe du ikke har noe med.
bananbåt Skrevet 26. september 2010 Forfatter #31 Skrevet 26. september 2010 Kanskje forde jeg er intressert i å vite hvor mye den koster...har sett den en annen butikk og kanskje jeg kan hjekpe ts med å få den billigere.....men neeeeida ..her kommer du å bryr deg om noe du ikke har noe med. aha.. jeg er ts. jeg har allerede kjøpt den. på finn.. til 3500 kroner:)
FruN Skrevet 27. september 2010 #35 Skrevet 27. september 2010 Veldig flott kjole Ikke min smak, som mange andre her, men så lenge den passer deg, synes jeg du har gjort et godt kjøp
Ava Mae Skrevet 27. september 2010 #36 Skrevet 27. september 2010 Hadde det bare vært korsettet som var utsmykket ville kjolen i mine øyne vært mye finere. Nå ble den litt for voldsom for min del, men nå er det du som skal gifte deg
cathsim Skrevet 28. september 2010 #38 Skrevet 28. september 2010 jeg har prøvd den og den satt som et skudd. Hu som var med og prøve den syntes også den var nydelig på meg. Som noen sa over her, slør og mye smykker passer ikke til denne kjolen... Da går du for den Jeg synes den var fantastisk! Flott prinsessekjole. Vet ikke om jeg ville valgt den til mitt bryllup, men jeg kunne godt prøvd den. Liker å leke prinsesse innimellom, hehe
Mamoli Skrevet 28. september 2010 #39 Skrevet 28. september 2010 Den var helt vanvittig nydelig! Helt perfekt etter min smak.. :rødme:
bananbåt Skrevet 28. september 2010 Forfatter #40 Skrevet 28. september 2010 Den var helt vanvittig nydelig! Helt perfekt etter min smak.. :rødme: min og. hihi:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå