rachel who Skrevet 28. september 2010 #41 Skrevet 28. september 2010 Ikke den kjolen jeg ville valgt, men jeg synes den var nydelig. Jeg synes ikke du skulle basere ditt valg på hva folk her inne sier. Som nevnt før, så er smaken så forskjellig og de som sier at den ikke var fin, det skal du bare drite i. Prøv kjolen og se om den passer deg. Om du har kropp til den og liker den, så go for it.
bananbåt Skrevet 28. september 2010 Forfatter #42 Skrevet 28. september 2010 Ikke den kjolen jeg ville valgt, men jeg synes den var nydelig. Jeg synes ikke du skulle basere ditt valg på hva folk her inne sier. Som nevnt før, så er smaken så forskjellig og de som sier at den ikke var fin, det skal du bare drite i. Prøv kjolen og se om den passer deg. Om du har kropp til den og liker den, så go for it. neida, skal ikke basere meg på hva alle andre syns altså... Nå er det for seint, nå er jo kjolen kjøpt! hehe.. Gleder meg fortsatt like mye til å gå med den:) men jeg falt så for den, så da er det jo litt kult å høre andres mening allikevel. er jo et rimelig spesielt plagg dette her, som bare blir brukt en gang!
Kladd Skrevet 28. september 2010 #43 Skrevet 28. september 2010 Jeg syntes den var fin om man ser bort fra de "knutene" rundt om kring på skjørtet. Men gratulerer med å ha funnet kjole! :D
rachel who Skrevet 28. september 2010 #44 Skrevet 28. september 2010 Gratulere. Som sagt, den var nydelig. Kan man spørre om pris?
bananbåt Skrevet 28. september 2010 Forfatter #45 Skrevet 28. september 2010 jeg ga 3500 kr. den var brukt ên gang og renset.. så syns det er en bra pris! (uten å ha sjekka hva den koster ny) de knutene er med på å "skjule" at man henger opp slepet på kjolen bak...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #46 Skrevet 29. september 2010 Jeg synes kjolen var helt nydelig :D
Wonders Skrevet 1. oktober 2010 #48 Skrevet 1. oktober 2010 Dette er typisk ballkjole med slep. Liker at hele korsetten er dekket med perler, at disse "draperingene" er dekket med bling, og at den er ganske enkel bak. Hjerteformen på korsetten foran gjør den enkel i snittet. Noe den trenger med så mye detaljer. Om du kjøper den, pass på at du får en skjæring på korsetten slik at det blir er naturlig liv, hverken for høyt eller for lavt.
Brazil-girl Skrevet 18. oktober 2010 #50 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Fin, MEN fremdeles en veeeldig vanlig standard a-la princess dress...:/ Vil du ikke finne en annen kjole (annerledes fasong, stoff, midre pompes, etc.) for å skille deg litt ut, kanskje..??? Endret 30. desember 2011 av Brazil-girl
bananbåt Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #51 Skrevet 18. oktober 2010 Fin, MEN fremdeles en veeeldig vanlig standard a-la princess dress...:/ Vil du kje finne en annen kjole (annerledes fasong, stoff, midre pompes, etc.) for å skille deg litt ut, kanskje..??? Her e linken te min kjole som eg brukte den 18.09.10;) http://www.ribbonsan...ne/jan00002.php Drømmekjolen min hete Nova;) Fikk utroooolig masse skrytt for den :rødme: får ikke åpnet linken din men.. i følge alle tilbakemeldingene her er det ikke mange som hadde valgt en slik kjole, så da skiller den seg tydeligvis ut da! Hehe, kjolen er allerede kjøpt, og den sitter som et skudd, så nå er det for seint! ble litt nysgjerrig på denne kjolen din da:)
Brazil-girl Skrevet 18. oktober 2010 #52 Skrevet 18. oktober 2010 får ikke åpnet linken din men.. i følge alle tilbakemeldingene her er det ikke mange som hadde valgt en slik kjole, så da skiller den seg tydeligvis ut da! Hehe, kjolen er allerede kjøpt, og den sitter som et skudd, så nå er det for seint! ble litt nysgjerrig på denne kjolen din da:)
Brazil-girl Skrevet 18. oktober 2010 #53 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) nå har eg postet 3 bilder av kjolen min;) Endret 30. desember 2011 av Brazil-girl
Brazil-girl Skrevet 18. oktober 2010 #54 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) ... Endret 30. desember 2011 av Brazil-girl
bananbåt Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #55 Skrevet 18. oktober 2010 Oooppsi;) glemte å sei at eg har giftet meg i Roma, kor va omtrent +30 grader (sjøl om det va midt i september), så full pakke som tung princess-dress m/korsett va uaktuelt:) Men også fasongen valt eg heilt pladask for, og det lettet chiffon-stoffet (va glad i store bløtkage kjoler når eg va 16, e jo 26 nå, har liksom vokst siden det;) og ser kje behov f/å ha prinsesse kjole f/å være prinsesse f 1 dag, for eg va jo det uansett, sjøl om eg kje hadde princess-kjole på meg for det:)) Eg såg itte spesielle detaljer (princess kjoler m/åpne skuldrer e jo like og ganske standard uansett, det eneste variasjonen e mer/mindre dill og dall på), den eg kjøpte e TOTALT annerledes (selges kje i Norge, den nærmeste butikken va i Danmark, der kunne eg ha kjøpt Nova for 20.000 kr + reise. Så eg valgte å reise te London (der va Nova designet og sydd og kostet kun 13.000 kr, men i januar'10 va den på salg for 7.000 kr, siden d va mod.'09, og minus 18% moms, TOTAL sum kom på 5.760;))) Va meget fornøyd då!!! hey:) Ja, nå så jeg den! Den var jo kjempe fin! Enkel, men allikevel ikke, veldig elegant! Ja den tipper jeg passet fint i et bryllup i Roma ja! Totalt ennerledes enn den jeg har valgt, men jeg elsker korsett så det var noe av det jeg så etter i min kjole:) Og ja, litt dill-dall-bløtekake syns jeg er fint da. Hehe, men hver sin smak. Kunne helt klart falt for kjolen din også, ihvertfall hvis jeg skulle vært i et varmt land, da hadde jeg nok kikket etter en annen type kjole enn jeg gjorde..
Brazil-girl Skrevet 18. oktober 2010 #56 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ja, Nova er en flott kjole, utrooolig elegant;) Endret 30. desember 2011 av Brazil-girl
Independent_ Skrevet 18. oktober 2010 #57 Skrevet 18. oktober 2010 Kjolen i seg selv var helt fantastisk, men den trekker all oppmerksomheten bort fra ansiktet og på selve kjolen. Så om du vil at gjestene skal se på DEG bør du nok velge en annen kjole Men utrolig flott utført kjole med et nydelig snitt.
bananbåt Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #58 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, Nova er en flott kjole, utrooolig elegant;) Men den e kje så enkel framme som p bilde, litt meir diamanter vil eg sej;) Ellers etter 4 mnd.med god research falt eg for 2 kjoler: Nova og en annen som heter Reese og e lagt av samme designer som din (Maggie Sottero altså) Vedlegger bildet. Eg prøvde begge, og det blei heilt klart for meg at Nova is definitely my dress :rødme: de var helt klar utrolig flotte begge to:) Den du valgte var litt mer unik kanskje?!
bananbåt Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #59 Skrevet 18. oktober 2010 Kjolen i seg selv var helt fantastisk, men den trekker all oppmerksomheten bort fra ansiktet og på selve kjolen. Så om du vil at gjestene skal se på DEG bør du nok velge en annen kjole Men utrolig flott utført kjole med et nydelig snitt. Ja, jeg kommer ikke til å bruke noe særlig smykker for å si det sånn. Med rette make-up og håroppsats skal jeg nok klare å få ansiktet til å lyse opp over min overpyntede kjole, hehehe:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå