Gå til innhold

Fin kjole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var litt rar foran syntes jeg da :)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Alt for mye dill-dall og rett og slett overdrevent.

Skrevet

Elsker den :) Har sett på den før. Meen nå skal det sies at jeg liker ikke enkle kjoler, jeg liker store "kake-prinsesse" kjoler :P

Skrevet

Hvis du gifter deg i vinterhalvåret og vil være prinsesse så passer den. For meg var den altfor dillete.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Drit i hva alle andre mener om den og velg den hvis du liker den.

Vil du gå i en kjole som DU synes er fin, eller vil du tilfredsstille hele KG? :P

Skrevet

Drit i hva alle andre mener om den og velg den hvis du liker den.

Vil du gå i en kjole som DU synes er fin, eller vil du tilfredsstille hele KG? :P

Selvfølgelig går jeg i en kjole som jeg syns er fin! Syns bare det er morro å høre andres mening og. Jeg liker mye dill dall, og kunne aldri gått i en kjole som var rett opp og ned "kjedelig"..

Skrevet

jeg likte den ikke noe særlig, men hver sin smak! :) Lykke til! :goodbye:

Skrevet

Jeg syns den kjolen var veldig fin, er litt som deg liker litt dill dall og at det ikke er helt vanlig ;)

Skrevet

Alt for stor og voldsom for meg. Men en fin kjole. Kommer jo veldig ann på hvordan resten av bryllupet er og hvordan du er som person :)

Skrevet

Synes den var nydelig jeg :)

Men skal du bruke den bør du være sparsommelig med smykker :)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Alt for mye dill-dall og rett og slett overdrevent.

Det var det jeg skulle skrive. Ordrett.

Skrevet

Jeg syns ikke den var fin. Alt for mye dill-dall.

Og som du sikkert ser av svarene her inne er det like mange meninger som brukere...

Beste måten å finne ut om dette er kjolen DIN, er vel bare å prøve den, og ta med deg noen som kjenner deg, og som du stoler på, som kan gi deg sin ærlige mening om deg og kjolen.

Skrevet

Jeg syns ikke den var fin. Alt for mye dill-dall.

Og som du sikkert ser av svarene her inne er det like mange meninger som brukere...

Beste måten å finne ut om dette er kjolen DIN, er vel bare å prøve den, og ta med deg noen som kjenner deg, og som du stoler på, som kan gi deg sin ærlige mening om deg og kjolen.

jeg har prøvd den og den satt som et skudd. Hu som var med og prøve den syntes også den var nydelig på meg. Som noen sa over her, slør og mye smykker passer ikke til denne kjolen...

Skrevet

Nydelig kjole, men for voldsom og for mye bløtkake for min smak:)

Skrevet

Jeg synes ikke den er fin i det hele tatt, men det er min smak. Uansett så tror jeg slike kjoler krever en del av kroppen som skal inn i den - man må først og fremst ha litt høyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...