Gå til innhold

Klitoris

Gjest John Doe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min er en sexy og vakker jente på 25. Jeg er drøye 10 år eldre. Vi har god sex sammen, og hun får orgasme under samleie. Av en eller annen grunn virker det som om klitorisen hennes er helt død. Jeg savner å stimulere klitorisen for å gjøre henne kåt, og gjerne gi henne klitorisorgasme. Hun sier at hun aldri har følt noe ved berøring av klitoris, og mine tilnærmelser synes ikke å ha noe effekt. Er det noe som kan hjelpe oss med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min er en sexy og vakker jente på 25. Jeg er drøye 10 år eldre. Vi har god sex sammen, og hun får orgasme under samleie. Av en eller annen grunn virker det som om klitorisen hennes er helt død. Jeg savner å stimulere klitorisen for å gjøre henne kåt, og gjerne gi henne klitorisorgasme. Hun sier at hun aldri har følt noe ved berøring av klitoris, og mine tilnærmelser synes ikke å ha noe effekt. Er det noe som kan hjelpe oss med gode råd?

Det er flere som har det slik. Andre er overfølsomme og kan ikke berøres der uten at det gjør vondt. Rådet er å fortsette med det som funker for henne, og ikke mase med det som står i blader at er det eneste riktige.

Skrevet

Syns det høres veldig spesielt ut , dette er nok litt uvanlig . Ja ja - folk kan jo være født med slikt , en medfødt feil kanskje ( som de som er født med eks manglende fingre og tær ) Feil skjer iblant , men tror det er ytterst skjelden . Men godt hun er følsom innvendig da og i åpningen spesielt . Nederste del av skjeden er ofte aller mest følsom . G- punkt sitter også i nederste del , ikke langt fra åpningen .

Men syns ikke du skal gi opp å stimulere klitoris likevell . Mulig hun har onanert på andre måter selv , og selv ikke er vant til å bruke denne " knappen " eller vet hvordan den skal og kan brukes .Spør henne - hvordan hun selv stimulerer seg ? Det kan gi en pekepinn . De aller fleste jenter onanerer også , selv om mange ikke vil innrømme det : ) Da må du bare fortsette . Men berør alltid veldig mykt og forsiktig .

Er du for hardhendt - vil hun bare føle ubehag og vondt ...Så husk å være veldig lett og forsiktig på hånden .

Skule tro tungen din var myk og fin til det ...eller om du er veldig lett og forsiktig med fingrene stryker omså hele området foran ,så kan du ikke " treffe feil " . Så må hun vell ( om hun er avslappet og mottagelig for å nyte ) klare føle noe . Vell - psykiske sperrer mot å nyte - kan nok gjøre klitoris ufølsom ....Men da vil det gå over , straks hun er kvitt sperrene for å nyte og tillater seg det selv ...Spør henne ut om dette ...ikke gi deg . Noen damer trenger litt " press " for å komme over dette og en partner som ikke gir opp tror jeg . Kanskje svaret ligger der ? Er hun en sjenert type med lite erfaring og partnere før deg , kan hun så absolutt ha slike sperrer , og derfor ikke klare å nyte . Men ikke gi opp. .Er alltid viktig å stimulere yttre del som forspill før samleie . Du kan og stryke lett med hendene rundt hele åpningen og klitoris til hun blir skikkelig våt . Gi det tid og fortsett å utforsk hennes undeliv spesielt . Hun er jo veldig ung . Så jeg har vanskelig for å tro at det feiler henne noe rent fysisk . Jeg tror hun bare er sjenert og har sperrer ...

Husk - hun har kanskje ikke hatt sex med andre enn deg før ? Så da har du en lang vei å gå mann ...før hun blir helt " villig " til å gi seg hen under alle situasjoner ... Synd noen jenter har så anstrengt forhold til eget underliv ...Men mange , mange har det i ung alder .Tror det er der skoen trykker .. . Tror nesten ikke på - at det kan stemme det hun sier ...Kanskje hun sier det for å slippe unna noe hun selv syns er litt pinlig ...? Å nyte stimulering mens man har " tilskuere " som betrakter deg og dine reaksjoner ..he he - kan være litt skummelt , anstrengende og føles pinlig når man er veldig ung og uerfaren , noe hun kanskje er tross alderen .Og faktisk ikke har gjordt dette før .

Mulig hennes andre partnere også har vært dårlige elskere og ALDRI berørt henne der før .. Finnes mange slike menn , desverre .Godt hun har truffet deg da - som forstår at kjønnsorganet på kvinner faktisk sitter mellom beina ... og at litt puppeknaing ikke er godt nok forspill ...selv om dama blir våt uansett . Er det ikke bra nok .Det kan gjøres bedre ..

Skrevet

Syns det høres veldig spesielt ut , dette er nok litt uvanlig .

Nei, det er det ikke...

Hvis hun ikke føler noe der men blir stimulert på andre måter, får Ts stimulere der hun blir stimulert.

Det blir litt håpløst å bestemme seg for at man skal gi kjæresten orgasme med å slikke på øret og holde fast på at man skal klare dette, når kjæresten kommer av å få slikking på balla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...