Que Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Bare lurer på om det er slik at teststreken gjerne blir litt sterkere dagen før man får positiv el-test? Dette er den 5. dagen jeg tester denne syklusen og det har alltid vært en veeeeeldig svak strek der, men jeg vet jo at det ikke har noen betydning. I dag derimot var streken mye sterkere, men ikke så sterk at jeg tolker den som en positiv el-test, hvis dere skjønner?? Blir testen positiv i morgen da mest sannsynlig?? Flere som har opplevd det på den måten?
Gjest Alabama Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 (endret) Mine strimmeltester ble aldri helt positive, bare nesten i flere dager. Clearblue sin derimot, den ble positiv én dag! Endret 30. september 2010 av Alabama
Que Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 Testen ble positiv dagen etter dette, så da stemte det;) Nå venter jeg bare på at mensen ikke skal komme, hehe...
MonThe Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 ..ikke for å kuppe tråden -- men kan streken være svært sterk dagen etter EL også? Lurer på om vi begynte å teste for sent.. Bruker CB sine digitale -- vet man egentlig ikke skal tolke strekene, men blir jo så man titter på de allikevel. Ganske sterk strek på tirsdag, nesten usynlig strek onsdag og i dag, torsdag.. Etter mine beregninger skulle den vært positiv i dag.. :klø:
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 ..ikke for å kuppe tråden -- men kan streken være svært sterk dagen etter EL også? Lurer på om vi begynte å teste for sent.. Bruker CB sine digitale -- vet man egentlig ikke skal tolke strekene, men blir jo så man titter på de allikevel. Ganske sterk strek på tirsdag, nesten usynlig strek onsdag og i dag, torsdag.. Etter mine beregninger skulle den vært positiv i dag.. :klø: EL er når streken IKKE er sterk lenger. Altså rundt 12-24 timer etter siste sterke strek.
MonThe Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 EL er når streken IKKE er sterk lenger. Altså rundt 12-24 timer etter siste sterke strek. ..gjelder dette for CB digital også da? Man skal jo egentlig ikke tolke strekene der - men smilefjeset/rundingen... Får det lissom ikke helt til å stemme at EL var på onsdag heller, er litt tidlig..
Gjest Alabama Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Når var smileansiktet der da? Hver dag?
MonThe Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Nei, inget smileansikt enda. ..driver bare å tolker streker som ikke skal tolkes.. Endret 7. oktober 2010 av MonThe
Gjest Alabama Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 Aha, men da blir den sikkert positiv snart!
MonThe Skrevet 8. oktober 2010 #10 Skrevet 8. oktober 2010 Inget smileansikt i dag heller, men ganske sterk strek, så nå blir det sikkert! Skal foresten forsøke å slutte å tolke streker som ikke skal tolkes
Gjest Alabama Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Husk at du bør teste på ettermiddagen, og ikke morgenen.
MonThe Skrevet 8. oktober 2010 #12 Skrevet 8. oktober 2010 Vet at jeg egentlig ikke bør gjøre det, men jobber turnus, så om morgenen er eneste tiden da jeg alltid er hjemme;) De har slått ut på morgenurin når jeg har testet tildigere måneder da
Asteria Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 De el testene er til å bli gal av... synes det var vanskelig å tolke.. men en ting er ihvertfall sikkert.. Jeg testet pos på el test noen dager før den slo ut pos på gravi test :D Lykke til!
Gjest Alabama Skrevet 9. oktober 2010 #15 Skrevet 9. oktober 2010 Jobber turnus selv, så vet det kan være vanskelig å gjennomføre. Men har testa etter kveldsvakt også jeg!
MonThe Skrevet 9. oktober 2010 #16 Skrevet 9. oktober 2010 Ble positiv ELtest i dag, med morgenurin (når det gjelder å teste på kveld så synes jeg også det er vanskelig, drikker ofte mye på jobb, og skal vel ha gått noen timer mellom drikking - dobesøk - ELtest)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå