Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er slik at teststreken gjerne blir litt sterkere dagen før man får positiv el-test?

Dette er den 5. dagen jeg tester denne syklusen og det har alltid vært en veeeeeldig svak strek der, men jeg vet jo at det ikke har noen betydning. I dag derimot var streken mye sterkere, men ikke så sterk at jeg tolker den som en positiv el-test, hvis dere skjønner?? Blir testen positiv i morgen da mest sannsynlig?? Flere som har opplevd det på den måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mine strimmeltester ble aldri helt positive, bare nesten i flere dager. Clearblue sin derimot, den ble positiv én dag!

Endret av Alabama
Skrevet

Testen ble positiv dagen etter dette, så da stemte det;)

Nå venter jeg bare på at mensen ikke skal komme, hehe...

Skrevet

..ikke for å kuppe tråden -- men kan streken være svært sterk dagen etter EL også? Lurer på om vi begynte å teste for sent.. Bruker CB sine digitale -- vet man egentlig ikke skal tolke strekene, men blir jo så man titter på de allikevel. Ganske sterk strek på tirsdag, nesten usynlig strek onsdag og i dag, torsdag.. Etter mine beregninger skulle den vært positiv i dag.. :klø:

Skrevet

..ikke for å kuppe tråden -- men kan streken være svært sterk dagen etter EL også? Lurer på om vi begynte å teste for sent.. Bruker CB sine digitale -- vet man egentlig ikke skal tolke strekene, men blir jo så man titter på de allikevel. Ganske sterk strek på tirsdag, nesten usynlig strek onsdag og i dag, torsdag.. Etter mine beregninger skulle den vært positiv i dag.. :klø:

EL er når streken IKKE er sterk lenger. Altså rundt 12-24 timer etter siste sterke strek.

Skrevet

EL er når streken IKKE er sterk lenger. Altså rundt 12-24 timer etter siste sterke strek.

..gjelder dette for CB digital også da? Man skal jo egentlig ikke tolke strekene der - men smilefjeset/rundingen... Får det lissom ikke helt til å stemme at EL var på onsdag heller, er litt tidlig..

Gjest Alabama
Skrevet

Når var smileansiktet der da? Hver dag?

Skrevet (endret)

Nei, inget smileansikt enda. ..driver bare å tolker streker som ikke skal tolkes.. :sjenert:

Endret av MonThe
Gjest Alabama
Skrevet

Aha, men da blir den sikkert positiv snart!

Skrevet

Inget smileansikt i dag heller, men ganske sterk strek, så nå blir det sikkert!:) Skal foresten forsøke å slutte å tolke streker som ikke skal tolkes :P

Gjest Alabama
Skrevet

Husk at du bør teste på ettermiddagen, og ikke morgenen.

Skrevet

Vet at jeg egentlig ikke bør gjøre det, men jobber turnus, så om morgenen er eneste tiden da jeg alltid er hjemme;) De har slått ut på morgenurin når jeg har testet tildigere måneder da :)

Skrevet

De el testene er til å bli gal av... synes det var vanskelig å tolke.. men en ting er ihvertfall sikkert.. Jeg testet pos på el test noen dager før den slo ut pos på gravi test :D

Lykke til!

Skrevet

Gleder meg til positiv gravitest :rødme:

Gjest Alabama
Skrevet

Jobber turnus selv, så vet det kan være vanskelig å gjennomføre. Men har testa etter kveldsvakt også jeg!

Skrevet

Ble positiv ELtest i dag, med morgenurin :) (når det gjelder å teste på kveld så synes jeg også det er vanskelig, drikker ofte mye på jobb, og skal vel ha gått noen timer mellom drikking - dobesøk - ELtest)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...