Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bli gravid, jeg vil ha barn med kjæresten min. Kjæresten min vil IKKE ha barn enda. Jeg bruker IKKE prevangsjon, men han kan knulle meg i timesvis, han hopper av i svingen, men forde?? Jeg kan jo bli gravid selv om han hopper av i svingen. syns han sier litt imot seg selv, han trer ikke akkurat på seg gummi for å si det sånn. hva skal dette bety lissom?

hilsen jente 26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan lissom bety at han kommer til dumpe deg om du skulle være så uheldig å bli lissom gravid.. eller iallefall forvente at du tar lissom abort, all den tid han lissom har sagt fra at han ikke vil ha unge. Han anser det som ditt problem lissom..

Skrevet

vi har vært sammen i over 3 år da. nei, han kommer ikke til å dumpe meg, kjenner han.

j26

Skrevet

Syns du virkelig bør ta en lang prat med han. Spør han hvorfor han er så uforsiktig hvis han ikke vil ha unger enda. Kanskje han egentlig vil, men ikke helt har innrømt det for seg selv enda.

Skrevet

det samme har jeg også tekt.. men blir jo self. litt forvirra da... mannfolk ass...skjønner aldri hva de vil...

Skrevet

han vil sikkert ikke risikere å være stuck med deg for resten av livet, skjønner han igrunn godt, for ei masekjerring..

Skrevet

Vel, det er ikke noen hemmelighet at ikke alle menn tenker over konsekvenser av aa ikke bruke kondom heller.

Skrevet

Hva gjør han hvis du blir gravid da? Du kan risikere at han ønsker du skal ta abort. Det er ikke sikkert han skjønner at å "hoppe av i svingen" ikke er god nok prevensjon. Kanskje han til og med ser på abort som "prevensjon".

Skrevet

Kjente et par. Hun ville gjerne ha et barn. Brukte ikke prevensjon. Dette visste mannen. Han var helt klar på at han ikke ville ha barn. Ikke gadd han å bruke kondom og heller ikke gjøre et forsøk på å hoppe av. Selvfølgelig ble det barn av det. De er ikke et par i dag og han har liten kontakt med barnet sitt. Fordi han ikke ønskr.

Skrevet

vi har vært sammen i over 3 år da. nei, han kommer ikke til å dumpe meg, kjenner han.

j26

hva det betyr? jeg vet du fikser etter svar som at han vil nok ha barn men den gang ei. sorry mac, dere er ikke annnet enn meget uansvarlige begge to. om han ikke vil ha barn da burde derre heller ikke få det. du sier du kjenner han så godt at han ikke ville dumpet deg, men hv9or mange tror du ikke har kjent kjæresten sin godt og dermed konkludert med at han ikke ville funnet på hverken det ene eller det andre?

veldig mange skal jeg si deg, VELDIG mange

Skrevet

Jeg vil bli gravid, jeg vil ha barn med kjæresten min. Kjæresten min vil IKKE ha barn enda. Jeg bruker IKKE prevangsjon, men han kan knulle meg i timesvis, han hopper av i svingen, men forde?? Jeg kan jo bli gravid selv om han hopper av i svingen. syns han sier litt imot seg selv, han trer ikke akkurat på seg gummi for å si det sånn. hva skal dette bety lissom?

hilsen jente 26

Han har ikke lyst på barn, men skjer det så skjer det, og den dagen barnet blir født blir han en fornøyd far. Risikoen for å få barn, og stresset hvis det skjer er bare småtterier sammenlignet med gleden av å være i senga med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...