AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hei =) Vet noen om noen synske folk som faktisk KAN det de holder på med? Jeg trenger virklig å komme i kontakt med en slik person, da jeg har en nær person som gikk bort så alt for fort. Sitter igjen med så utrulig mange spørsmål som jeg ikke kan leve med. Tenker på slike som kan komme i kontakt med selve avdøde. Eller om de bare "ser" hva som skjedde. Jeg er i grunn veldig skreptisk til slike, dårlig erfaring og det er generelt sett veldig spessielt dette her. Men jeg er villig til å gi det en sjanse. Jeg var på en messe en gang hvor jeg snakket litt med en dame som skrev ned et brev til meg, som på en måte skulle være fra avdøde jeg vil komme i kontakt med. Det er litt rart, for var en del som stemte, men mye rart å det hele føltes ikke ekte. Fikk bare 15 min å jeg trenger mer. Trenger dessuten mer enn en lapp. Derfor ønsker jeg å komme i kontakt med noen seriøse. Gjerne en kjent en. Jeg er villig til å betale en høy sum penger, og om så er delta i et tvprogram som " fra sjel til sjel" selvom siste nevnte er litt på kanten. Er det noen her som vet hvor man får tak i slike folk og er det noen som selv har erfaring?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 hmm dette hørtes jo veldig privat ut. høres ut som du har mye fortid med denn personen. du kan jo søke opp på nette, så ser du hvem som er mest populær der??? jeg kontaktet selv linda fra sjette sans.. å dama snakka bare piss, ga meg helt feile opplysninger, som jeg vet ikke stemmte!!! kunne tenkt meg å kommet i kontakt me en flink en selv. men har detsverre igjen å ambefale eneste tips jeg kan komme med er å se på nette hvem som er mest populær.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Hei =) Vet noen om noen synske folk som faktisk KAN det de holder på med? Jeg trenger virklig å komme i kontakt med en slik person, da jeg har en nær person som gikk bort så alt for fort. Sitter igjen med så utrulig mange spørsmål som jeg ikke kan leve med. Tenker på slike som kan komme i kontakt med selve avdøde. Eller om de bare "ser" hva som skjedde. Jeg er i grunn veldig skreptisk til slike, dårlig erfaring og det er generelt sett veldig spessielt dette her. Men jeg er villig til å gi det en sjanse. Jeg var på en messe en gang hvor jeg snakket litt med en dame som skrev ned et brev til meg, som på en måte skulle være fra avdøde jeg vil komme i kontakt med. Det er litt rart, for var en del som stemte, men mye rart å det hele føltes ikke ekte. Fikk bare 15 min å jeg trenger mer. Trenger dessuten mer enn en lapp. Derfor ønsker jeg å komme i kontakt med noen seriøse. Gjerne en kjent en. Jeg er villig til å betale en høy sum penger, og om så er delta i et tvprogram som " fra sjel til sjel" selvom siste nevnte er litt på kanten. Er det noen her som vet hvor man får tak i slike folk og er det noen som selv har erfaring? Søk på nettet etter synske personer , mediumer i ditt tilfelle . Er mange forskjellige typer og nivåer evner innen for dette feltet . De fleste som " jobber " og bruker sine spesielle evner , har laget seg egne hjemmesider osv på internett .Hvor de gir info om hva de jobber mest med og kontaktinfo . Du får bare lete på nettet og søke på ord som " medium " osv . Du søker etter et " medium " som kan være kanal for kontakt med den andre siden . Du finner det nok - om du leter .
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Hei =) Vet noen om noen synske folk som faktisk KAN det de holder på med? Jeg trenger virklig å komme i kontakt med en slik person, da jeg har en nær person som gikk bort så alt for fort. Sitter igjen med så utrulig mange spørsmål som jeg ikke kan leve med. Tenker på slike som kan komme i kontakt med selve avdøde. Eller om de bare "ser" hva som skjedde. Jeg er i grunn veldig skreptisk til slike, dårlig erfaring og det er generelt sett veldig spessielt dette her. Men jeg er villig til å gi det en sjanse. Jeg var på en messe en gang hvor jeg snakket litt med en dame som skrev ned et brev til meg, som på en måte skulle være fra avdøde jeg vil komme i kontakt med. Det er litt rart, for var en del som stemte, men mye rart å det hele føltes ikke ekte. Fikk bare 15 min å jeg trenger mer. Trenger dessuten mer enn en lapp. Derfor ønsker jeg å komme i kontakt med noen seriøse. Gjerne en kjent en. Jeg er villig til å betale en høy sum penger, og om så er delta i et tvprogram som " fra sjel til sjel" selvom siste nevnte er litt på kanten. Er det noen her som vet hvor man får tak i slike folk og er det noen som selv har erfaring? Først vil jeg si at jeg er utrolig lei meg for tapet ditt. Kontakt gjerne en synsk om du leter etter svar, men ikke fortvil om du ikke får svarene. Husk det er ikke alt man skal vite heller. Fokuser på det som er positivt, det gagner alle, både deg og de rundt deg. Det er vondt å miste noen og det er veldig tungt nå, men stol på at med tid så vil såret heale.. Står du litt alene og fanget nå, og synes det er vanskelig å snakke med familie om dette? Det kan godt være det finnes noen nær som du kan snakke med og som kan hjelpe og lette litt på..Det gjør jo godt å snakke om ting Jeg tror at de som er borte fortsatt er med oss i hjertet, og om du ønsker svar, hva med å bare spørre? Kansje du får vite noe mere, som gjennom en drøm eller ved en tanke. Det er mye som ligger i underbevisstheten som vi kan lære av, men da må vi slappe av får å få frem informasjonen. Så lær deg å meditere, slappe av i alle musklene om kveldene når du er ferdig på jobb og sitter hjemme. Slapp av i hodet også, og ikke stress med å analysere og lure.
mysan Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Selv om man finner en synsk "som funker" så er det jo ikke sikkert man får svar allikevel. Det var da en eller annen som sa at det er "ikke jeg som kontakter dem, det er dem som kontakter meg"... og så var det en annen som sa at han hadde fått beskjed om at det "å komme igjennom og kunne kommunisere med denne siden" var utrolig vanskelig. Ellers kan man jo lure på om det lar seg gjøre i det hele tatt, men det er jo egentlig ingen som vet, bortsett kanskje fra de som eventuelt har denne evnen.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Hei =) Vet noen om noen synske folk som faktisk KAN det de holder på med? Jeg trenger virklig å komme i kontakt med en slik person, da jeg har en nær person som gikk bort så alt for fort. Sitter igjen med så utrulig mange spørsmål som jeg ikke kan leve med. Tenker på slike som kan komme i kontakt med selve avdøde. Eller om de bare "ser" hva som skjedde. Jeg er i grunn veldig skreptisk til slike, dårlig erfaring og det er generelt sett veldig spessielt dette her. Men jeg er villig til å gi det en sjanse. Jeg var på en messe en gang hvor jeg snakket litt med en dame som skrev ned et brev til meg, som på en måte skulle være fra avdøde jeg vil komme i kontakt med. Det er litt rart, for var en del som stemte, men mye rart å det hele føltes ikke ekte. Fikk bare 15 min å jeg trenger mer. Trenger dessuten mer enn en lapp. Derfor ønsker jeg å komme i kontakt med noen seriøse. Gjerne en kjent en. Jeg er villig til å betale en høy sum penger, og om så er delta i et tvprogram som " fra sjel til sjel" selvom siste nevnte er litt på kanten. Er det noen her som vet hvor man får tak i slike folk og er det noen som selv har erfaring? Kontakt en sjaman .
The Rebs Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Thorbjørn Tvedt synsk og healer.. følte i hvert fall at samtalen jeg hadde med han var verdt det - det er nå min erfaring... du kan søke på google og finne hjemmesiden hans
fionel Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Moren min har også vært i kontaktm ed han Thorbjørn Tvedt, og hun hadde også en kjmpe opplevelse
fionel Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Endret 19. oktober 2010 av fionel
Gjest Xelle Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 De fleste foeler at naar en som staar de naer doer, saa sitter man igjen med masse spoersmaal og ting man skulle ha sagt. Det er helt normalt, men aa kontakte en synsk for aa faa tilfredstilt ditt behov for svar paa noe de ikke kan svare paa, tviler jeg paa kommer til aa gjoere det noe bedre. Snakk heller med venner, familie evt en psykolog om du trenger en som kan hoere paa deg og hjelpe deg med sorgen.
The Rebs Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Moren min har også vært i kontaktm ed han Thorbjørn Tvedt, og hun hadde også en kjmpe opplevelse Ja, en opplevelse er vel kanskje best beskrivende ord, sånn veldig kort forklart
Gjest dioxide Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 Vær så snill, ikke si at du er villig til å bruke store summer på dette. Du vil uten tvil bli utnyttet. Det skal sies at jeg har null tro på "synske", men det fjerner ikke det faktum at du vil bli prøvd utnyttet. Hvorfor ikke heller bruke tid og energi på å prøve å komme over tapet? En "synsk" kan gi deg svar, men da fabrikerte svar, det være seg positive eller negative. Du vil bare sitte igjen med flere spørsmål og enda mer usikkerhet på om du virkelig fikk vite sannheten, da jeg regner med at du er et voksent oppegående menneske med kritisk sans som vet å ta det meste med en klype salt. Jeg mistet selv min far for 4 år siden, han var uten tvil min nærmeste. Jeg har uhorvelige mengder med spørsmål jeg ville ha fått svar på, men jeg vet det ikke lar seg gjøre. Hvis jeg, i den unge alder av 20 kan innse dette og leve med det faktum, tror jeg du kan det også. En psykolog vil være til større hjelp enn et "medium", da alt du nå bærer på av spørsmål og usikkerhet kun kan bli behjulpet av deg selv gjennom aksept av tapet og det som fører med. Bruk heller pengene dine på dette. Det er ikke meningen å støte deg på noen som helst måte, jeg vil bare unngå at andre går i de samme økonomiske og emosjonelle fellene flere kjente av meg har gått i.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #13 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg lurer også på dette har foresten vært i kontakt med synske før mange ganger. De har kontaktet meg på bussen og lignede. Kanskje så de at jeg en gang i fremtiden ville få behov for en synsk. Jeg sa hvertfall ingen ting men det var en periode det stadig vekk kom synske bort til meg på buss ferge i butikker osv. Jeg følte det de sa stemte selv om de snakket litt på en måte jeg ikke forsto. Rettere sagt snakekt om ting jeg ikke hadde greie på. Jeg vet at det er mer mellom himmel og jord jeg vil virkelig så gjerne komme i kontakt med en person som virkelig er synsk faktisk så er vel dette mitt høyeste ønske. Men det er det og finne den rette har tatt kontakt med noen men følte at de var helt feil personer til å hjelpe meg på ene eller andre viset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå