Gjest leter etter svar Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Er utrolig forelsket i en herlig mann og følelsene er vikelig gjensidig. Jeg føler at jeg elsker han men klarer ikke si det høyt, tenk om jeg tar feil. Han elsker meg og sier han føler seg elsket og det får komme fra meg når jeg er klar, men jeg lurer på når vet dere med sikkerhet at dere elsker?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Er utrolig forelsket i en herlig mann og følelsene er vikelig gjensidig. Jeg føler at jeg elsker han men klarer ikke si det høyt, tenk om jeg tar feil. Han elsker meg og sier han føler seg elsket og det får komme fra meg når jeg er klar, men jeg lurer på når vet dere med sikkerhet at dere elsker? Jeg vil si at det vil være når du klarer å si det til ham
Gjest TS Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Kanskje det er slikt... Jeg har tidliger vært veldig forelsket og etter en tid sakt at jeg elsker. Men - det har ikke vart så lenge. Denne mannen er for viktig til å komme med tull og leter derefor etter et sikkert svar. Hvordan vet dere at dere elsker og ikke bare er superforelsket med hormoner i villrede? TS
Gjest Cupcakes Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 her var det samboeren min som sa det først, jeg klarte ikke å gjengjelde setningen men ble veldig glad for det han sa, og han var forståelsesfull på det at jeg ikke var helt klar til å si det enda. dette var også fordi jeg merket at mine følelser var noe mer, og ville, som deg, ikke komme med tull. men plutselig en dag var jeg klar, vet ikke helt hva som gjorde det, men det er fortsatt sånn at jeg gleder meg til han kommer hjem, blir glad når jeg hører bilen hans komme, lengter etter han når vi ikke er sammen, kan være meg selv 100% med han. det er bare en så uendelig sterk kjærlighet jeg føler for han. men husker ikke når den følelsen kom og jeg merket at dette var noe mer, husker desverre ikke helt hva som var den utløsende faktoren heller. men nå er vi inne i vårt 7 år sammen og fortsatt er denne kjærligheten stor og varm kan hende du også bare en dag er klar for å si det
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Når jeg tenker på det å elske noen så betyr det at jeg ikke kan leve uten den personen. Jeg elsker mine barn og min familie og jeg elsker kjæresten min. Jeg elsker han slik at det gjør vondt. Kan være så sint på han at jeg ikke ønsker å ha han her, men så snart han er borte savner jeg han. Jeg ser ikke for meg et liv uten han og hadde det skjedd han noe hadde jeg blitt helt knust. Jeg har ikke vært flink å bruke det ordet. Det er litt for sterkt for meg, men jeg elsker virkelig kjæresten min. Han er der for meg uansett, han smiler når han ser meg. Det lyser av øynene hans når han ser meg, er alltid smilendes og glad når han kommer hjem. Han er flink å vise at han bryr seg om meg. Han gjør alt for meg og jeg gjør alt for han. Men det gikk så langt at det ble slutt en halv dag før vi innsåg hvor mye vi betyr for hverandre <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå