Gå til innhold

Kaste meg over han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg har en fast kompis som jeg har det moro med i sengen. Vi møtes ca. en gang i uken. "Problemet" er at han er så forsiktig av seg. Akkurat som om det skal være rolig og romantisk (kan nesten virke som han er litt interessert av og til). Jeg vil ha det litt mer røft og ikke la det være så forutsigbart. Det er ikke noe jeg føler jeg kan si til han riktig enda, da jeg vi ikke kjenner hverandre så veldig godt. Når vi snakker sammen ellers på tlf/msn så snakker han aldri om sex eller om den greia vi har, så da tenker jeg at jeg bare får gjøre handling ut av det først som sist. Tror dere det er greit at jeg kaster meg over han selv om han kun har vært myk på den fronten selv? Gidder ikke bli avvist å føle meg dum liksom. Litt usikker på hvilke følelser jeg har for han også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang så viser du din side! Vis at du er sjefen, å gjør det du liker. Da burde han nok ta hintet :)

Skrevet

Ta meg røft! når dere holder på, da trenger du ikke å sette deg ned med han å snakke om det. blir litt rart, bare la det gli naturlig ut av deg i akten :)

Skrevet

kanskje han har dame fra før? dere møtes jo bare 1 gang i uken. siden har ikke "gir deg noe" tenker jeg på. Opplevde det der en gang... og skjønnte lissom tegninga etter hvert. sjekk det ut.

Skrevet

Jeg er veldig vâr på dette om menn har dame eller ei. Ble nesten lurt en gang tidligere (det var med en jeg nesten var sammen med da). Med han her så kan han jo ha dame - vi har ingen forpliktelser til hverandre. Men jeg synes ikke det virker sånn. Vi har kontakt nesten daglig, men møtes bare ikke like ofte(bor ett stykke unna hverandre også).

Uansett dame eller ei som trodde jeg at menn var direkte når det kommer til tilfeldig sex? Hvordan kan man se at menn er interessert/uinteressert bare ved å se hvordan de oppfører seg i senga?

Skrevet

hadde jeg vært gutten her hadde jeg heller ikke helt turt å slippe meg løs før jeg fikk det bekreftet under 4 øyne at det bare er for gøy og ingenting mer

Skrevet

Syns faktisk du burde finne ut omgutten har dame før du blander inn følelser. Tenk på hvordan f.eks dama hans ville reagert, kan godt hende hun også bor et stykke unna han, studerer f.eks. Hvis en gutt er hypp sier de ifra selv, trust me.

Skrevet

tror han har dame. seriøst. eller så vil han kun pule deg, og gidder ikke ta iniativ til å snakke om sex eller være "vill" fordi da "gir han deg no" på en måte, og han vil ikke gi deg forhåpninger.

Skrevet

Dersom han har dame så er det vel hans ansvar?

Da er det han som ikke spiller med åpne kort.

Skrevet

det er riktig, er hans ansvar om han har dame. men hvis du da finner det ut og fortsetter ditt lille eventyr, så hadde du vel ikke hatt no problem med at dama måter opp på døra di om noen mnd å sier "takk for at vi jenter står sammen som et lag, og takk for at du ikke sier en dritt til meg, men at jeg måtte finne det ut sjøl at du knuller på typen min når du veit han har dame".

og uasett- hadde du syns det hadde vært greit å være den "ANDRE DAMA"? sier litt om deg. syns det er egoistisk.

nei, finn ut hva HAN driver med- og hvis det ikke er bra, DUMP HAN. hvorfor ellers skulle han ikke gitt av seg selv?

Skrevet

tror han har dame. seriøst. eller så vil han kun pule deg, og gidder ikke ta iniativ til å snakke om sex eller være "vill" fordi da "gir han deg no" på en måte, og han vil ikke gi deg forhåpninger.

Vil han ikke da være mindre pusete i måten å være på om han ikke vil "gi meg noe" ? Jeg mente at han har rett til å ha ei dame, men ikke at han har dame. Vi drev og datet tidligere, og jeg kjenner ene kompisen hans. Hadde nok fått høre det fra han om han hadde dame. Jeg er ikke interessert i å fortsette om han har dame for å si det sånn. Vet ganske sikkert at han ikke har sex med andre heller.

Lurer litt på, hvorfor kontakter han meg flere dager i uka (kun for å snakke) når han kun er ute etter sex?

TS

Skrevet

hadde jeg vært gutten her hadde jeg heller ikke helt turt å slippe meg løs før jeg fikk det bekreftet under 4 øyne at det bare er for gøy og ingenting mer

Om han er usikker, burde han da ikke spørre hvordan ståa er?

Første gang vi begynte å møtes for sex sa jeg til han at det var fint å ha han som en slik "kompis". Det svarte han aldri på. Han begynte å snakke om noe helt annet.

Skrevet

Vil han ikke da være mindre pusete i måten å være på om han ikke vil "gi meg noe" ? Jeg mente at han har rett til å ha ei dame, men ikke at han har dame. Vi drev og datet tidligere, og jeg kjenner ene kompisen hans. Hadde nok fått høre det fra han om han hadde dame. Jeg er ikke interessert i å fortsette om han har dame for å si det sånn. Vet ganske sikkert at han ikke har sex med andre heller.

Lurer litt på, hvorfor kontakter han meg flere dager i uka (kun for å snakke) når han kun er ute etter sex?

TS

Jeg tror kanskje du vet svaret selv her, som du allerede antydet i første innlegg.

At han nemlig er litt mer interessert enn bare sex..

Kanskje han ikke vet det selv ennå - men når en gutt ønsker å snakke.... Vel, da kan det umulig bare være sex! Ellers så er han en gutt utenom det vanlige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...