Lizzie83 Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Vurderer tur et sted langs Costa Brava kysten i uke 40. Noen som har erfaringer fra noen steder langs denne kysten? Er det noe sted det er verdt å besøke? Skjer det noe der annet enn strand?
Bintou Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Vurderer tur et sted langs Costa Brava kysten i uke 40. Noen som har erfaringer fra noen steder langs denne kysten? Er det noe sted det er verdt å besøke? Skjer det noe der annet enn strand? Jeg har prøvd å spørre om det samme her Vi ender opp i Tossa de Mar i uke 40, syntes det så så fint ut på bildene, med trange gater og gamle bygg og kirker. I tillegg til stranden da :D Vi får skrive litt når vi kommer tilbake både du og jeg slik at andre som leter etter info senere finner noe
Småkjekset Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg har var på Pineda de Mar for 5-6 år siden, og jeg var veldig fornøyd med å være der. Det var forskjellige ting å finne på, flotte handlegater, kort vei til stranden, og det var raskt å komme seg til større steder som Barcelona
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Vi bodde én uke i Roses, nydelig sted og kort vei til Barcelona feks (vi hadde bil). Var herlig å oppleve Spania og strand uten tusenvis av andre norske, vg og grandiosa. Vi var der for strand og avslapping, men ville ikke være omgitt av alle de norske turistene. I Roses traff vi ikke én annen nordmann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå