Gjest Dolphina Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan en akupunktør eller fotsoneterapaut hjelpe til slik at jeg kan gå ned noen kilo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 7. oktober 2003 #2 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg vet ei somhar prøvd akupunktur for vektnedgang. Da fikk hun nåler i ørene som skulle minske apetitten og søthungeren. Kan ikke huske at hun gikk det mange kilo men.... :-? Fotsoneterapi har jeg ikke hørt vært brukt mot slanking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vet ikke helt hvorvidt alternativ behandling vil hjelpe deg til å gå ned kilo sånn helt uten videre, men hvis du har problemer med forbrenningen eller lignende, så kan slik behandling hjelpe systemet i gang igjen. Selv har jeg av forskjellige grunner (ikke hormonelt) hatt en forbrenning på frysepunktet i mange år og har endelig fått den til å fungere igjen ved hjelp av kinesiologi. Jeg må selv gjøre jobben med å gå ned kiloene jeg har for mye, men kinesiologien har gitt meg forutsetningene tilbake for at dette skal kunne gå bra, ved å sørege for at lymfe, lever, milt etc fungerer, slik at kroppen faktisk kan omsette næringsstoffer og kvitte seg med avfallsstoffene fra forbrenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå