Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hva skal man si.. kan fortelle litt om tidligere forhold først, har vært i faste forhold siden jeg var 14 år. første forhold varte i 2 år men fant ut om utroskap, noe som var hjerteknusende og jævli og komme over.. andre forhold varte i 1,5 år og der var det masse tull og løgner hele veien noe som slet meg ut psykisk.. siste forholdet varte i 5 mnd og da fant jeg ut i ettertid at fyren ikke ville ha meg i det hele tatt etterpå å ble helt satt ut av at han ikke bare kunne si det som det var i stedefor å kaste bort tid på meg når han ikke egentlig brøy seg... men det har seg sånn at jeg alltid har vært veldig følelsesmenneske og tar tungt på utroskap og slikt. min siste ex var utro flere ganger i løpet av kort tid men for en gangs skyld reagerte jeg ikke på det overhode! jeg brøy meg ærlig talt ikke.. noe som er veldig uvanlig til å være meg.. nå er jeg i ett nytt forhold og det er her jeg sliter.. han er verdens herligste og vi bor sammen.. vi var superforelsket og fikk ikke nok av hverandre.. han er fortsatt på det stadiet mens jeg vet ikke hvor mye følelser jg har lenger.. og det er så ukoselig.. han er såå glad i meg og bryr seg evigmye om meg.. men jeg klarer ikke gi noe igjen.. som sagt bor vi sammen, vi har en valp (som er min på papiret) og pga felles leilighet og diverse synes jeg det er vanskelig å si noe.. jeg synes det går fint og bo sammen, synes dette fungerer bra men jeg vet ikke om jeg har de sterke følelsene lenger:( lurer på om kroppen min bare har gitt opp følelser for andre fordi jeg har blitt såret så mange ganger og folk flest er uærlige i stede for å si sannheten.. jeg vet det at om jeg forteller at jg ikke vet hvordan jeg føler det for han flytter han ut og jeg vet ikke om jeg takler det:( har bare bodd i ny by i 9 mnd og blir veldig rart uten de jeg har omgått med de mnd.. føles ikke som om jeg lever lenger.. jeg bare eksisterer... HJELP! sorry langt innlegg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...