Gå til innhold

Onanere på gamlehjemmet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syns du om at de eldre onanerer på gamlehjemmet?

SÅ en gammel mann en gang, som gjerne ville onanere, men han hadde bleie på og de som jobbet der ville ikke at han skulle holde på der nede.

Har eldre lov til å holde på som de vil, eller mister de all rettigheter på gamlehjemmet?

Vet også om et eldre ektepar som kom på gamlehjem sammen, og de vill bo på samme rom, men det fikk de ikke lov til.

Men likvel kom mannen på besøk til kona om natten, og da ble han jagd tilbake til sitt rom av de som jobbet der ...

Hva syns dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager alle skrivefeilene, skrev litt for fort :)

Skrevet

Synes de burde få lov til det jeg, men er nok mange trangsynte ansatte som ikke vil ha seksualiteten til beboerne oppi fleisen.

Skrevet

Ja, de eldre har lov å onanere. De ansette skal derimot ikke hjelpe til med dette.

Det som kan være dumt om de har bleie på, er om de blander avføring og urin sammen med det hele.

Skrevet

Selvfølgelig har eldre lov til å onanere som alle andre, men de får gjøre det bak lukkede dører som alle andre. Jeg har plukket mang en deodorant ut av musa til gamle damer på morgenstellet på sykehjemmet, bare hyggelig at de fortsatt kan kose seg!

:klappe:

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Haha, så fantastisk, Pet :D

Jeg håper jeg får lov til å onanere når jeg kommer på gamlehjemmet, altså! (Og at jeg får privatliv til å gjøre det i fred, selvfølgelig)

Tenk så trist og slitsomt å ikke få onanert. Ugg.

• Liker 1
Skrevet

Haha, så fantastisk, Pet :D

Jeg håper jeg får lov til å onanere når jeg kommer på gamlehjemmet, altså! (Og at jeg får privatliv til å gjøre det i fred, selvfølgelig)

Og de som koste seg med deodoranten var veldig vitale også, så vil du holde deg i form så ha noe brukandes i nattbordskuffen! :sjarmor:

Skrevet

Hvorfor skulle ikke beboere på gamlehjem få lov til å onanere om de har lyst til det? Litt onani hjelper da på både det ene og det andre.

Skrevet

Selvfølgelig skal de få lov til det. De mister da ikke rettighetene sine selv om de er gamle.

Skrevet

Man slipper ihvertfall og slite ut armen om man ikke får onanere.

Skrevet

Onanerer eldre? Æsj. Slikt trodde jeg faktisk det bare var tapere, i hovedsak ungdommer som ikke fikk seg noe som holdt på med.

Skrevet

Man slipper ihvertfall og slite ut armen om man ikke får onanere.

Man MÅ ikke onanere.

Skrevet

Jeg syns så absolutt de kan få lov til det. Det er vel ikke de ansattes sak...

Skrevet

Man MÅ ikke onanere.

Man MÅ ikke være anonym.

Skrevet

Onanerer eldre? Æsj. Slikt trodde jeg faktisk det bare var tapere, i hovedsak ungdommer som ikke fikk seg noe som holdt på med.

Sex er eklere enn onani, for da blander man kroppsvæsker - æsj og usj ;)

• Liker 1
Skrevet

Man MÅ ikke onanere.

Nei sier du det...Neste gang kommer du vel til og fortelle oss at Mandag kommer før Tirsdagen

Skrevet

Les Gamlehjem, de gamles hjem . det er faktisk der de bor . Og de betaler for å bo der og , pleie er bonus og nødvendig for dem som trenger det .Hva folk gjør i sitt eget hjem skal andre folk la være å stikke nesa si i .

• Liker 1
Skrevet

Jeg har plukket mang en deodorant ut av musa til gamle damer på morgenstellet på sykehjemmet, bare hyggelig at de fortsatt kan kose seg!

:klappe:

:skratte:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Klart det er lov, men når man er alene ;) Ikke når pleierne er der og ikke i f.eks fellesstuen.

Har forøvrig jobbet ved flere sykehjem der ektepar har delt rom/leilighet

Problemet for mange beboere ved sykehjem er at de ikke har helse/fysikk til å onanere eller de er impotente

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber på et sykehjem og vi nekter ikke beboerene å onanere, men det kan ikke gjøres i stua foran andre. Hva de gjør med seg selv på rommet sitt er ikke noe vi legger oss borti.

Men jeg har vært borti menn som er demente som legger ann og begynner å klå på damene de bor sammen med, da må vi stoppe det hvis det går forbi berøring av armer/ben. For demente kan ikke si i fra på samme måte, og ikke vet hva som kan skje videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...