AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hvor mye gutser du på med meldinger og flørting når du har hatt et par dater med en fyr? Er det sånn at du da sitter å venter på melding, eller bare sender du når du har lyst? Er du redd for å virke desperat, eller gir du jernet?
Gjest wild bird Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Nå er jeg ikke singel, men har jo vært det, så jeg svarer ut fra hva jeg tidligere har gjort. Hvis det var en jeg likte så godt at jeg ønsket mer kontakt, så sendte jeg gjerne en sms for å "teste farvannet". Da fikk jeg jo fort en pekepinn på om det var gjensidig.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Hvor mye gutser du på med meldinger og flørting når du har hatt et par dater med en fyr? Er det sånn at du da sitter å venter på melding, eller bare sender du når du har lyst? Er du redd for å virke desperat, eller gir du jernet? jeg vet at jeg kan virke ganske intens på folk, og slik sett skulle jeg sikkert egentlig fulgt noen spilleregler på når man melder og hva man sier og ikke... men det gjør jeg ikke. Jeg spiller ikke spill når jeg møter noen jeg liker, de får den ærlige sannheten, og takler de det ikke, så er de ikke rett for meg. Det er IKKE sånn at jeg trer noen giftering nedover hodet på noen etter ei uke, men nå har jeg møtt en jeg liker meeeeeget godt... jeg vet han liker meg og, men jeg har nok litt mer følelser en ham, foreløpig. Det stopper meg ikke fra å sende melding der jeg sier at jeg savner ham, jeg savner ham jo!! Nå har vi heldigvis raskt kommet dit hvor vi begge blir litt gale dersom vi ikke hører hverandres stemmer hver dag, eller i det minste får noen meldinger, og dette er tosidig, så det gjør det jo litt enklere. Men likevel vet jeg at mange nok ville ment jeg skulle ventet med meldinger, latt ham jobbe litt mer for det. Men jeg er nå engang imot spill, og er meg selv. Det betyr også at jeg har spurt ham, om det plager ham og om han synes/vil at jeg skal backe litt, noe han ikke vil, så da er det jo greit. så du kan nok si at jeg gutser, sender meldinger akkurat når det passer meg, og sitter ikke å venter på at noe skal komme til meg først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå