nynne Skrevet 24. september 2010 #1 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har ikke krøller, men etter hårvask /før jeg føner) så er det mye beveglser i håret mitt. Har godt med fall. Finnes det et produkt som kan fremheve dette? Evt gi mer krøll?? Eller må man bruke krølltang da? Jeg har et veldig glatt hår, og om jeg føner så blir håret ganske slett. Har langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 24. september 2010 #2 Del Skrevet 24. september 2010 Finnes massevis produkter for krøllete hår, som de fleste skal fremheve krøllene og dempe "fizz." Mine favoritter etter år med utprøving er i hvertfall: på shampoo/ balsam: Tigi Catwalk sin for krøller (som er veldig billig i salongstørrelse på feelunique) eller Redken sin serie for krøller. På styling: kms curl balm. Også har Tigi Bed Hed et skum for krøllete hår, som er helt super på å få fram krøllene max, men denne har en veldig intens lukt som blir i meste laget for meg i hvertfall. Ellers så har jeg fått høre at de fleste med krøller har tørt hår, så en god hårkur kan ikke bli feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athea Skrevet 24. september 2010 #3 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg får alltid mer krøller og bevegelse i håret hvis jeg lar være å føne håret og heller la det luft tørke. Har et par produkter også som jeg bruker av og til: en fra toni and guy som jeg ikke husker navnet på (bare spørr i en butikk hvor de fører merket), samt en flaske som heter Rockaholic, sist nevnte er mest for glans, men får fram krøller også på meg i hvertfall. Håper du finner et produkt du liker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. september 2010 #4 Del Skrevet 24. september 2010 Kan anbefale Curly Sexy Hair http://www.sexyhair.no/produkt.aspx?pid=4&katid=4 Har selv naturlige krøller, men hvor mye krøll jeg har er avhengig av hvordan jeg steller håret. Denne serien gir fuktighet til håret og fremhevet krøllene bra. Jeg liker særlig godt "Curling Creme". Når jeg bruker den og klemmer den inn i håret kan jeg få masse krøller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 24. september 2010 #5 Del Skrevet 24. september 2010 Tigi catwalk hadde en krem før som het curls rock nå finner jeg den ingen steder:(Den fremhever krøller sikkelig og lukter så godt sikkelig fresh lukt.Den curly sexy hair er jeg enig er kjempe bra den lukter også supert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 24. september 2010 #6 Del Skrevet 24. september 2010 Fant den curls rock på blivakker.no til 150kr ganske billig til å være så bra http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=1826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. september 2010 #7 Del Skrevet 24. september 2010 Tigi catwalk hadde en krem før som het curls rock nå finner jeg den ingen steder:(Den fremhever krøller sikkelig og lukter så godt sikkelig fresh lukt.Den curly sexy hair er jeg enig er kjempe bra den lukter også supert:) Jeg brukte Curls Rock-produkter tidligere og var fornøyd, men etter at jeg prøvde Curly Sexy Hair fortrekker jeg det. Kremen fra Curly Sexy Hair gir mye fuktighet og gjør håret så mykt og deilig. Har også brukt en krem fra Sebastian som het Crema Styler. Den likte jeg godt, men jeg får ikke tak i den lenge. Jeg tror ikke den var spesielt for krøllete hår, men for tørt og brusene hår. Siden den ga mye fuktighet, gjorde det også at krøllene mine kom tydeligere fram. Som de fleste andre krøllehoder, har jeg veldig tørt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 25. september 2010 #8 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg brukte Curls Rock-produkter tidligere og var fornøyd, men etter at jeg prøvde Curly Sexy Hair fortrekker jeg det. Kremen fra Curly Sexy Hair gir mye fuktighet og gjør håret så mykt og deilig. Har også brukt en krem fra Sebastian som het Crema Styler. Den likte jeg godt, men jeg får ikke tak i den lenge. Jeg tror ikke den var spesielt for krøllete hår, men for tørt og brusene hår. Siden den ga mye fuktighet, gjorde det også at krøllene mine kom tydeligere fram. Som de fleste andre krøllehoder, har jeg veldig tørt hår. Har du prøvd den serien fra redken for krøller.Jeg vurderer å prøve den når jeg er ferdig med disse produktene jeg har nå.Enig i at curly sexy hair er bra og mykner opp.Jeg bruker bare den cremen ikke det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 25. september 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 25. september 2010 Vil disse krøllproduktene få frem mer krøller på meg også, som bare har godt med fall og bølger? Eller er de ment for de med kroktrekkere? Jeg pleier å føne for å få mere hold og volum i håret. Gjør jeg det ikke, er det endel bølger ja. Håret er nok ganske tørt, siden jeg striper også. Men trenger ikke ha det mykere, da føler jeg det bare blir enda mer flatt.. vil dere anbefale kremen fra curly sexy hair? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 25. september 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 25. september 2010 Vil disse krøllproduktene få frem mer krøller på meg også, som bare har godt med fall og bølger? Eller er de ment for de med kroktrekkere? Jeg pleier å føne for å få mere hold og volum i håret. Gjør jeg det ikke, er det endel bølger ja. Håret er nok ganske tørt, siden jeg striper også. Men trenger ikke ha det mykere, da føler jeg det bare blir enda mer flatt.. vil dere anbefale kremen fra curly sexy hair? eller noe av det andre derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 27. september 2010 #11 Del Skrevet 27. september 2010 C-curl refreshing spray fra Mop synes jeg funker fint til å få fram bølger/krøller. Gir volum og lett hold, og kan brukes i både tørt og vått hår. http://www.mopproducts.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 27. september 2010 #12 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg er på utkikk etter noe liknende, håret mitt har fall men ikke krøller. Paste fra Define ga meg bølger og en fin struktur i håret, men den har alt for sterk lukt og håret blir klissete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. september 2010 #13 Del Skrevet 27. september 2010 Vil disse krøllproduktene få frem mer krøller på meg også, som bare har godt med fall og bølger? Eller er de ment for de med kroktrekkere? Jeg pleier å føne for å få mere hold og volum i håret. Gjør jeg det ikke, er det endel bølger ja. Håret er nok ganske tørt, siden jeg striper også. Men trenger ikke ha det mykere, da føler jeg det bare blir enda mer flatt.. vil dere anbefale kremen fra curly sexy hair? eller noe av det andre derfra? Personlig vil jeg anbefale den kremen fra Curly Sexy Hair. Jeg har prøvd forskjellige typer og merker, men det er absolutt den jeg har likt best. Riktignok har jeg ikke prøvd den fra Redken som Bella skriver om, så det kan jo være den er like bra Jeg opplever ikke kremen fra curly sexy hair gjør håret flatt. Den gir veldig mye fuktighet, mer enn andre jeg har prøvd og dermed får jeg også mer volum. Uten fuktighet i håret blir det bare stritt og tørt. Jeg vil også råde deg TS til å ikke føne håret eller gre det mens det er vått. Hvis jeg grer håret mens jeg føner det blir krøllene nesten borte. Jeg pleier å gre igjennom håret før jeg vasker det, mens etterpå drar jeg bare fingrene gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 27. september 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg klarte ikke vente på pakke i posten, så gikk likegodt på nikita og kjøpte idag jeg. Frisøren anbefalte en skum fremfor krem, da krem gir litt mer tyngdefølelse. Endte opp med denne fra Tigi Catwalk, og den funket bra den altså Vasket håret, hadde i litt og lot det lufttørke. Fikk enda mer krøll og bøler enn jeg hadde fra før. Da det var tørt var det litt pinnete av skummet, men kunne fint gre lett gjennom og krøllene holdt seg fine fortsatt. Kjempegøy med litt variasjon! Bella: Den fra catwalk som du hadde litt vansker med å finne.. det er kanskje fordi de har endret design? Er ikke denne den samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 27. september 2010 #15 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg klarte ikke vente på pakke i posten, så gikk likegodt på nikita og kjøpte idag jeg. Frisøren anbefalte en skum fremfor krem, da krem gir litt mer tyngdefølelse. Endte opp med denne fra Tigi Catwalk, og den funket bra den altså Vasket håret, hadde i litt og lot det lufttørke. Fikk enda mer krøll og bøler enn jeg hadde fra før. Da det var tørt var det litt pinnete av skummet, men kunne fint gre lett gjennom og krøllene holdt seg fine fortsatt. Kjempegøy med litt variasjon! Bella: Den fra catwalk som du hadde litt vansker med å finne.. det er kanskje fordi de har endret design? Er ikke denne den samme? Nei jeg fant den på blivakker.no linket til den litt over,den er veldig bra og lukter kjempe godt.Fremhever krøllene mine veldig selv etter mange år med rettetang og bleking av håret mitt klarer den å forme krøllene uten å tørke de ut og lukten er så fresh,ny dusjet:)Men er veldig nysgjerrig på den redken curls serien noen som har prøvd den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 27. september 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 27. september 2010 Ja jeg så linken din:) bare lurte på om den jeg linket til var den samme;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #17 Del Skrevet 27. september 2010 Ja jeg så linken din:) bare lurte på om den jeg linket til var den samme;) Nynne, jo det er den samme (navnet er likt, men TIGI Catwalk holder på å skifte ut designet som du skriver over). Bedre å evt. kjøpe hos Feelunique - billigere og nyere produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filip Nordvik Skrevet 14. august 2017 #18 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg personlig anbefaler Vivese Senso Duo, det beste jeg har brukt så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå