AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 jeg er en jente på 20 år som er altfor glad i alkohol og fest. har det alltid gøy på vors og fest og ut på byen, og når kvelden snart er over ender jeg som regel opp alle andre steder enn i min egen seng!! WHY? Å ligge med en total random gjør meg bare deprimert, det verste er at det er aldri noen jeg syns er så veldig attraktive heller.. det er bare for å ha noen fordi jeg føler meg alltid så ensom.. når jeg er så dum å har ONS hvorfor ikke i hvertfall prøve å finne noe som er bra å se på?!?! så dagen etterpå angrer jeg så sinnsykt å føler meg så utrolig dum. Jeg blir som regel skikkelelig lei meg og deprimert etter å ha hatt sex og vil bare grine. Føler at jeg er den eneste i verden som føler det sånn, alle andre tenker; ONS, whatever.. men jeg føler meg bare råtten! HVORFOR er det sånn? jeg prøver å si til meg selv at jeg skal skjerpe meg, aldri mer.. meen, så reiser man ut på byen, å det skjer gaaang på gaang... blir så oppgitt over meg selv :'(
Gjest gjest Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Men herregud da jente. Slutt å ha ONS da. Stopp å drikke når du har fått nok og ta taxi hjem. Hvor vanskelig kan det der være...
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Hei. Sjønner deg godt. Jeg tror ikke ONS generelt er så bra. blir også deprimert av det. Men hvis du føler det er et problem, så ikke drikk deg full og gå på byen,sånn at du ikke gjør noe dumt. Det er ikke noe greit at du føler deg ensom, har du noen veninner du kan gå med? Sjønner at du blir deprimert av og ha sex med tilfeldige gutter.... sånne gutter fortjener deg ikke heller. Du bør heller finne en du liker veldig godt før du har sex med han. Neste gang du skal på byen så avtal med noen veninner at dere skal gå sammen helt til slutt og gå hjem sammen også. Tenk å deilig å våkne opp neste dag å tenke at du ikke har rota med en kvalm drikksekk hehe
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Hei. Sjønner deg godt. Jeg tror ikke ONS generelt er så bra. blir også deprimert av det. Men hvis du føler det er et problem, så ikke drikk deg full og gå på byen,sånn at du ikke gjør noe dumt. Det er ikke noe greit at du føler deg ensom, har du noen veninner du kan gå med? Sjønner at du blir deprimert av og ha sex med tilfeldige gutter.... sånne gutter fortjener deg ikke heller. Du bør heller finne en du liker veldig godt før du har sex med han. Neste gang du skal på byen så avtal med noen veninner at dere skal gå sammen helt til slutt og gå hjem sammen også. Tenk å deilig å våkne opp neste dag å tenke at du ikke har rota med en kvalm drikksekk hehe ja, tro meg jeg har prøvd. å sier til venninne mine vi går hjem uansett, å de ska "passe" på. men klarer alltid å lure meg unna dem å si, nei gå i forveien.. jeg ser jo selv at problemet er for høyt alkoholinntak.. så må vel prøve å slutte drikke så mye. men er ikke alltid man kjenner sin grense der du står på dansegolvet..
Gjest gjest Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 ja, tro meg jeg har prøvd. å sier til venninne mine vi går hjem uansett, å de ska "passe" på. men klarer alltid å lure meg unna dem å si, nei gå i forveien.. jeg ser jo selv at problemet er for høyt alkoholinntak.. så må vel prøve å slutte drikke så mye. men er ikke alltid man kjenner sin grense der du står på dansegolvet.. Forventer du sympati? Det er deg selv som gjør disse tingene og det er ditt eget ansvar å slutte med det.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 jeg er en jente på 20 år som er altfor glad i alkohol og fest. har det alltid gøy på vors og fest og ut på byen, og når kvelden snart er over ender jeg som regel opp alle andre steder enn i min egen seng!! WHY? Å ligge med en total random gjør meg bare deprimert, det verste er at det er aldri noen jeg syns er så veldig attraktive heller.. det er bare for å ha noen fordi jeg føler meg alltid så ensom.. når jeg er så dum å har ONS hvorfor ikke i hvertfall prøve å finne noe som er bra å se på?!?! så dagen etterpå angrer jeg så sinnsykt å føler meg så utrolig dum. Jeg blir som regel skikkelelig lei meg og deprimert etter å ha hatt sex og vil bare grine. Føler at jeg er den eneste i verden som føler det sånn, alle andre tenker; ONS, whatever.. men jeg føler meg bare råtten! HVORFOR er det sånn? jeg prøver å si til meg selv at jeg skal skjerpe meg, aldri mer.. meen, så reiser man ut på byen, å det skjer gaaang på gaang... blir så oppgitt over meg selv :'( Jeg skjønner deg godt, Man er kosesyk, ensom og kontaktsøkende også gjør man kanskje ting man ikke burde gjort. En av grunnene til at du blir så lei deg er fylleangst. De fleste får en nedtur dagen derpå. Har dessverre ikke noen gode råd. Noen dager er jeg så ekstremt rastløs at jeg bare må drikke. Sitte hjemme eller gjøre noe "rolig" føles så bortkastet. Så gå man på byen, er oppe i skyene en stund også en stor nedtur etterpå. Det er ytterst sjelden jeg har ons, men jeg kjenner igjen den dårlig følelsen dagen etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Selv har jeg aldri skjønt greia med ONS, og det har vel så og si aldri skjedd, siden jeg stort sett har vært i forhold opp over hele ungdomsalderen og til nå. Men jeg kan skjønne at noen gjør det av ensomhet, eller kanskje rettere sagt fordi de synes det er tomt å gå hjem alene helg etter helg. Dette kan jeg forstå, og jeg kan også se for meg at når man er full og happy så virker dette som en god idé, og alle gutter er vakre og hyggelige når alternativet er å være helt alene. Det du sikkert trenger er en kjæreste. Vet det kan være vanskelig å stoppe med det du driver med når helgen kommer og du har tatt noen pils, men tror det er viktig at du bruker en del energi nå på å gjøre det. Hvis ikke kommer du til å bli sett på som løs, og hvem ordentlig gutt vil ha en jente som har vært på halve byen? For ikke å snakke om kjønnssykdommer.. Og når det bare gjør deg deprimert, er det helt klart at du bør ta et tak nå og komme deg på et bedre spor. Selv om det er vanskelig. Slik du beskriver dette, er det nok nødvendig for deg å få gjort noe med dette, og nødvendige ting er ofte vanskelig dessverre..
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 jeg er en jente på 20 år som er altfor glad i alkohol og fest. har det alltid gøy på vors og fest og ut på byen, og når kvelden snart er over ender jeg som regel opp alle andre steder enn i min egen seng!! WHY? Å ligge med en total random gjør meg bare deprimert, det verste er at det er aldri noen jeg syns er så veldig attraktive heller.. det er bare for å ha noen fordi jeg føler meg alltid så ensom.. når jeg er så dum å har ONS hvorfor ikke i hvertfall prøve å finne noe som er bra å se på?!?! så dagen etterpå angrer jeg så sinnsykt å føler meg så utrolig dum. Jeg blir som regel skikkelelig lei meg og deprimert etter å ha hatt sex og vil bare grine. Føler at jeg er den eneste i verden som føler det sånn, alle andre tenker; ONS, whatever.. men jeg føler meg bare råtten! HVORFOR er det sånn? jeg prøver å si til meg selv at jeg skal skjerpe meg, aldri mer.. meen, så reiser man ut på byen, å det skjer gaaang på gaang... blir så oppgitt over meg selv :'( Mulig du bør kontakte en psykolog og prate om dette og få hjelp til å ta vare på deg selv , du er farlig for deg selv , slik du oppfører deg nå . Sliter du med psykologiske issues - bør du først behandle det på et eller annet vis .Samt du bør roe ned alkoholforbruket ditt . Veldig bekymringsverdig. Du kan faktisk bli påført en rekke med sykdommer også som ikke lar seg kurere med medisin ..HIV , HERPES , osv osv HUSKER du om de bruker kondom ? Eller er du for full til å huske hva som skjedde etterpå ? - derfør bør du enten søke profesjonell hjelp og evt. bestille time til gyn. undersøkelse raskt - sjangsen er stor for at du går rundt med en kjønnssykdom uten å vite om det selv , mange slike sykdommer gir ingen symptomer .Mener ikke å skremme deg - men du bør kanskje kontakte lege . Ta tester og få vite om du er smittet eller ikke . Ubehandlet sykdom kan gjøre deg infertil / steril i ung alder ... .Du må slutte helt å drikke og gå ut på byen - dersom du ikke er i stand til å ta vare på deg selv . Du må innse at du kan ikke drikke i det hele tatt - dersom du ikke også kan ivareta deg selv under alkoholrus som et voksen , ansvarsfult menneske .Og stoppe alkoholinntaket i tide . Livsstilen din kan føre deg opp i mange kjipe problemer og konsekvenser . Håper du klarer ta tak i dine problemer og gjøre noe fornuftig fremover . ..
Gjest gjest Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Noen dager er jeg så ekstremt rastløs at jeg bare må drikke. Sitte hjemme eller gjøre noe "rolig" føles så bortkastet. Så gå man på byen, er oppe i skyene en stund også en stor nedtur etterpå. Dette er en avsporing, men dette utsagnet her ser ut som ADHD... Eller så trenger personen noen fritidsinteresser som er bedre tilpasset et høyt inteligensnivå, når "normale" aktiviteter blir så kjedelig at vedkommende drikker for å dempe kjedsomheten ved det. Hadde det vært en ide å tatt en mensa-test og funnet seg tilstrekkelig utfordrende aktiviteter som ikke var "kjedelige", eller fått kontroll på en udioagnostisert ADHD, i stedet for å ødelegge seg selv med fyll og tilfeldig sex...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 Dette er en avsporing, men dette utsagnet her ser ut som ADHD... Eller så trenger personen noen fritidsinteresser som er bedre tilpasset et høyt inteligensnivå, når "normale" aktiviteter blir så kjedelig at vedkommende drikker for å dempe kjedsomheten ved det. Hadde det vært en ide å tatt en mensa-test og funnet seg tilstrekkelig utfordrende aktiviteter som ikke var "kjedelige", eller fått kontroll på en udioagnostisert ADHD, i stedet for å ødelegge seg selv med fyll og tilfeldig sex... Det stemmer det. Jeg har diagnosert ADHD. Problemer er at man ikke får medisiner som fungerer jevnt, bra og døgnet rundt. Er ikke sånn at livet mitt består av masse fyll og tilfeldig sex. Går på byen ca 1 gang i uke, og av og til 1 glass vin hjemme på hverdagskvelder. Er ikke så veldig glad i sex, så ytterst sjelden jeg har ons. Problemet er liksom den rastløsheten som kan være så påtrengene at det gjør helt vondt inni meg. Da er alkohol en grei løsning. Drikker som regel ikke så mye da, og har aldri fått blackout. Alkohol har mange positive sider så lenge man klarer å beherske seg
Gjest Jentå Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 Det stemmer det. Jeg har diagnosert ADHD. Problemer er at man ikke får medisiner som fungerer jevnt, bra og døgnet rundt. Er ikke sånn at livet mitt består av masse fyll og tilfeldig sex. Går på byen ca 1 gang i uke, og av og til 1 glass vin hjemme på hverdagskvelder. Er ikke så veldig glad i sex, så ytterst sjelden jeg har ons. Problemet er liksom den rastløsheten som kan være så påtrengene at det gjør helt vondt inni meg. Da er alkohol en grei løsning. Drikker som regel ikke så mye da, og har aldri fått blackout. Alkohol har mange positive sider så lenge man klarer å beherske seg Jeg har adhd, men noen medisiner tåler man ikke å kombinere drikke med. Jeg har hatt ons, men jeg er heldigvis ganske kresen selv i fylla. alle vil ha meg, jeg liker å ha sex edru, men jeg vil ikke ligge med hvem som helst likevel. Med adhden kan tanker om de jeg hadde sex med være i hodet mitt så lenge, får lyst å ligge mer med dem, ser etter dem, vil holde på, men jeg vil egentlig ikke det helt. Får i tillegg falske følelser for de som gjør meg deprimert. Men prøv å drikke med måte, eller heng rundt med folk på dagen, å spille på kvelden med folk feks. ikke drikk. aktiviteter som sport hjelper mye for oss. kanskje en trene på kvelden. Å reise i helgene passer godt istedenfor å gå ut å drikke. adhd og fylla henger jo ikke uansett sammen. fikk høre at jeg trenger ikke alkohol jeg for å oppføre meg som de i fylla
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 Jeg har adhd, men noen medisiner tåler man ikke å kombinere drikke med. Jeg har hatt ons, men jeg er heldigvis ganske kresen selv i fylla. alle vil ha meg, jeg liker å ha sex edru, men jeg vil ikke ligge med hvem som helst likevel. Med adhden kan tanker om de jeg hadde sex med være i hodet mitt så lenge, får lyst å ligge mer med dem, ser etter dem, vil holde på, men jeg vil egentlig ikke det helt. Får i tillegg falske følelser for de som gjør meg deprimert. Men prøv å drikke med måte, eller heng rundt med folk på dagen, å spille på kvelden med folk feks. ikke drikk. aktiviteter som sport hjelper mye for oss. kanskje en trene på kvelden. Å reise i helgene passer godt istedenfor å gå ut å drikke. adhd og fylla henger jo ikke uansett sammen. fikk høre at jeg trenger ikke alkohol jeg for å oppføre meg som de i fylla Jeg trenger alkohol (eller medisiner) for å bli mer normal. Spille spill er kjedelig, reise er greit, men blir 10 ganger så bra med alkohol. Sport og andre aktivitet er ok, man blir i godt humør og i bedre form, men det føles ikke meningsfyllt. Det føles mer som veien mot målet. Alkoholrus derimot føles mer som målet i seg selv. Spesiellt om man er ute på fest, danser, flørter og har det gøy. Ingen edru aktiviteter kan måle seg med dette.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. september 2010 #13 Skrevet 24. september 2010 Sier det samme som mange andre sier; bare slutt med det og ta en taxi hjem uansett hvor kontaktsøkende du er. Hvis det er vanskelig for deg, forklar situasjonen for venninnene du drar på byen med - og be dem om å passe på at du kommer deg i taxi hjem til deg selv, og ikke til noen andre. Det bør en hver venninne hjelpe deg med.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 #14 Skrevet 24. september 2010 Jeg trenger alkohol (eller medisiner) for å bli mer normal. Spille spill er kjedelig, reise er greit, men blir 10 ganger så bra med alkohol. Sport og andre aktivitet er ok, man blir i godt humør og i bedre form, men det føles ikke meningsfyllt. Det føles mer som veien mot målet. Alkoholrus derimot føles mer som målet i seg selv. Spesiellt om man er ute på fest, danser, flørter og har det gøy. Ingen edru aktiviteter kan måle seg med dette. Du høres ut som en ALKIS!!! .....Gå å legg deg eller noe, alkohol skal være den siste utvei til et prob(som heller ikke skal gjøres), å du lager jo bare prob med alkoholen! først høres du ut som du drikker hele tida, så sier du plutselig at du ikke gjør det så ofte, så sier du nesten at du gjør det hele tida...skjønner ikke en dritt. Har du problemer eller har du ikke problemer med dette? Hvis ikke, da har du ikke noe å spørre om å svarene du får er meningsløse for deg/uten betydning... hvis det er et prob, ja så har du fått tips her å da må man følge råd eller i det minste prøve. Du prøver ikke godt nok, eller må finne en annen løsning. Du har MYE her. Psykologen vil også hjelpe deg.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2010 #15 Skrevet 25. september 2010 cogmed.com er en en måte å trene arbeidsminnet på som har veldokumentert effekt på adhd. Yoga, qigong, meditasjon (acem.no for eksempel) og tai chi fungerer også veldig bra for folk med adhd såfremt de har evnen til å praktisere det i vhert fall litt. NÅr det gjelder problemstillingen din så kan du vel kanskje prøve å finne deg en elsker i stedet. Søk opp en på nettet som du synes er kjekk og bra, men alikevel har noe ved seg som gjør at du tror du overhodet ikke vil ha ham som kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #16 Skrevet 26. september 2010 Du høres ut som en ALKIS!!! .....Gå å legg deg eller noe, alkohol skal være den siste utvei til et prob(som heller ikke skal gjøres), å du lager jo bare prob med alkoholen! først høres du ut som du drikker hele tida, så sier du plutselig at du ikke gjør det så ofte, så sier du nesten at du gjør det hele tida...skjønner ikke en dritt. Har du problemer eller har du ikke problemer med dette? Hvis ikke, da har du ikke noe å spørre om å svarene du får er meningsløse for deg/uten betydning... hvis det er et prob, ja så har du fått tips her å da må man følge råd eller i det minste prøve. Du prøver ikke godt nok, eller må finne en annen løsning. Du har MYE her. Psykologen vil også hjelpe deg. Det er jeg som har adhd, og jeg er ikke TS, dere blander kortene her. Det er TS som har problemer med alkohol, jeg har adhd og synes alkoholen har positive virkninger på meg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #17 Skrevet 26. september 2010 cogmed.com er en en måte å trene arbeidsminnet på som har veldokumentert effekt på adhd. Yoga, qigong, meditasjon (acem.no for eksempel) og tai chi fungerer også veldig bra for folk med adhd såfremt de har evnen til å praktisere det i vhert fall litt. NÅr det gjelder problemstillingen din så kan du vel kanskje prøve å finne deg en elsker i stedet. Søk opp en på nettet som du synes er kjekk og bra, men alikevel har noe ved seg som gjør at du tror du overhodet ikke vil ha ham som kjæreste. Jeg er IKKE TS. TS har ikke adhd. Herregud, hvorfor tror dere alle anonyme brukere er den samme brukeren?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #18 Skrevet 26. september 2010 Kjenner meg igjen i det TS sier. Jeg hadde også mange ONS i fylla. Tror det kom av at jeg trengte kjærlighet og var litt ensom. Var skikkelig deppa etter en ONS fordi jeg følte at det ikke var helt meg, det var litt feil.. Heldigvis traff jeg kjæresten min etterhvert så alt ordnet seg. Jeg har ikke hatt noe behov for ONS etter jeg traff den store kjærligheten. Jeg vil også råde deg til å ikke drikke eller iallefall ikke drikke mye. Da kan du stoppe den dumme adferden, som bare er til skade for deg selv. Kjønnsykdommer er også noe du bør tenke over. Hvis du absolutt trenger noen å kose med, vil jeg følge rådet til Gjest 18:23. Finn en elsker som du synes er attraktiv men overhodet ikke kunne tenke deg å være i forhold med. Da har du mer kontroll på situasjonen og du slipper å rote deg bort i feil type folk.
Gjest A. Caron Skrevet 26. september 2010 #19 Skrevet 26. september 2010 Jeg er IKKE TS. TS har ikke adhd. Herregud, hvorfor tror dere alle anonyme brukere er den samme brukeren? Og hvorfor i herrens navn skulle man IKKE tro at alle anonyme brukere er samme person da? Vil man unngå å bli forvekslet MÅ man faktisk lage seg et eget nick, så enkelt er det... Altfor mange skriver som AB på dette forumet for tida, derfor blir ting uoversiktelig og gir grunn til forveksling. Hva er problemet egentlig? Redd for å bli gjenkjent? Bullshit... Man er like anonym selv om man skriver bak et nicknavn. På den annen side fremstår man som mindre feig, mer troverdig, og som en (anonym) person som virkelig står for sine meninger og ytringer. Så alle AB`ere, slutt å klag på at dere blir forvekslet. Det er opptil dere å enkelt unngå dette...
Gjest gjest Skrevet 26. september 2010 #20 Skrevet 26. september 2010 Det er jeg som har adhd, og jeg er ikke TS, dere blander kortene her. Det er TS som har problemer med alkohol, jeg har adhd og synes alkoholen har positive virkninger på meg. Ja, derfor skriver du i en tråd om å bli deprimert av å ha ons->fordi alkoholen har så "positive virkninger på deg" Det er jo positivt å bli deprimert av ukontrollerte ons. Slutt å bruke gutter til ditt eget behov. Da er du nemlig en overgriper.Du bruker gutter til sexleketøy fordi du kjeder deg. Ekkelt. Skaff deg skikkelig behandlig for adferdforstyrrelsen din, du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå