Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Airi Chikako
Skrevet

Først må jeg bare si: for en utrolig intetsigende og ubrukelig artikkel. Ikke er den spesielt morsomt heller. Når det er sagt er det flere ting her som ikke er helt katastrofale?

Nå går ikke jeg på date, og gjorde ikke det som singel heller, men er man på date så er man jo innenforstått med at det er en date.

1. «Har du noen smittsomme kjønnssykdommer?»

Synes jeg ikke er noe ille å spørre om, da det uansett må på bordet om det skal bli noe forhold. Jeg kunne heller ha spurt "har du testet deg for ..." i stedet for (det var det jeg gjorde også, før vi droppa kondom)

3. «Lyst til å ta med en pizza hjem til meg, og ha sex?»

Sikkert mange som har brukt dette, men bare kutta ut den siste delen. "Lyst til å bare ta med en pizza hjem til meg?"

10. «Hvor mye ga du for leiligheten?»

Hvis man snakker om at vedkommende har kjøpt seg leilighet (antar at dette ikke er noe man bare buser ut med), så er det da naturlig å spørre hva prisen var? Er vel ikke noe upassende ved dette?

14. «Dette er min første date siden ungdomsskolen».

Skjønner ikke problemet. Date-kulturen er ikke så utbredt i Norge, så det er vel greit å si at man ikke har noe særlig erfaring med den måten å møte mennesker på?

23. «Vil du se et bilde av pusen min?»

Tror faktisk jeg viste fram bilde av min pus første gangen jeg traff kjæresten. Virker ikke som han syntes jeg var nerdete og creepy av den grunn...

24. «Jeg har mistet jobben.»

Man oppforderer altså til å være uærlig for å få snøret i bånn?

Gjest wild bird
Skrevet

Idiotisk artikkel. Hvem skriver disse hjernedøde greiene som legges ut på diverse nettsider?

Og hvem snakker om sånne ting på en date? Vet det er mange rare mennesker der ute, men likevel da...

Skrevet

Herregud for en liste!! Lurer virkelig på hvem som sier eller spør om de tingene på en date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...