AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 leste ett sted at tidlig debut kan gjøre deg mindre fruktbar. hva ligger i dette? noen som vet? vi har prøvd en stund, men spiren sitter "aldri".. fikk mensen idag og blir helt motløs. tar meg en røyk for jeg er så sur (røyker ikke, men før vi ble prøvere har jeg tatt meg en og to røyk på fest), kjøper trøstemat (=usunt) og sitter og synes synd på meg selv. dette er helt feil. men klarer ikke motivere meg til å fortsette me det sunne, trene og alltid tenke fruktbarhet og graviditet i "alt" jeg gjør. det nytter jo ikke uansett :-(
Gjest Alabama Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 leste ett sted at tidlig debut kan gjøre deg mindre fruktbar. hva ligger i dette? noen som vet? vi har prøvd en stund, men spiren sitter "aldri".. fikk mensen idag og blir helt motløs. tar meg en røyk for jeg er så sur (røyker ikke, men før vi ble prøvere har jeg tatt meg en og to røyk på fest), kjøper trøstemat (=usunt) og sitter og synes synd på meg selv. dette er helt feil. men klarer ikke motivere meg til å fortsette me det sunne, trene og alltid tenke fruktbarhet og graviditet i "alt" jeg gjør. det nytter jo ikke uansett :-( I forhold til kjønnssykdommer kanskje? At jo tidligere man debuterer, jo større sannsynlighet er det for at man får f.eks klamydia? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå