Gå til innhold

BORTE VEKK

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefaler å tenke over at det er du som har ansvaret for å formidle budskapet ditt (og at man kan presisere i hovedinnlegget, hvis man ikke fikk ordlagt seg rett - trenger ikke å slette).

Siden du presiserte senere i tråden, hva du mente, og det egentlig var det samme som folk oppfattet, så burde egentlig det holdt.

Slik jeg forstår, bruker du av din "dyrebare tid" på å lage tråd her inne vedr. om andre også fordømmer de som ikke har bøker i huset sitt, men vil ikke svare tilbake ovenfor de som har andre meninger/ståsted enn deg. Opp til deg, det. ;)

Signerer. Synes ikke en tråd som har fått fire sider med svar bør gjøres ugjenfinnbar/uinteressant ved at TS endrer tittelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS kan tydligvis ikke stå opp for sine egne innlegg her inne.

Skrevet

Jge leser MYE, men du hadde nok reagert hvis du kom på besøk hit. Jeg elsker å lese, men pocket bøker og hardcover og bokserier i forskjellige størrelse og farger er ikke særlig pent å se på, etter min mening. hvis jeg hadde hatt en bokserie innbundet, alle like høye og i samme farge, så kunne jeg vurdert å ha dem fremme. Sånn som det er har jeg skap fulle av bøker (ikke med glassdører), og resten har jeg i en hylle på soverommet. Besøkende vil aldri se en eneste bok her, da jeg leser på senga, og ikke dekorerer med bøkene.

hehe om jeg kommer til deg ville jeg nok lure da . For om jeg kommer inn et sted der det bare er hele serier som er like store og pene og propert innbundet antar jeg at bøkene er kjøpt for å passe til møblementet, ikke for å leses . Men det er mine fordommer :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er mulig men når jeg ombestemmer meg for en tråd jeg har startet og bestemmer meg for å slette spm eller og redigere det vekk. Så kan jeg ikke ta hensyn til andres ønsker.

Dette er barnslig, narcissistisk og totalt uakseptabelt. Det bekrefter dessverre en del tanker jeg har gjort meg om deg fra før, men dumme meg syntes tema var interessant denne gangen og valgte å delta. Den fellen skal jeg ikke gå i i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...