Gå til innhold

Øyenkrem for trette øyner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Om morgenen ser jeg sååå trett ut, og øynene er skikkelig stramme og smale. Er det noen som vet om en krem som frisker/vekker opp trette øyner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guinot har også en fantastisk øyegele som jeg ofte har brukt før, under og etter begravelser.

Anti-Fatigue Yex mener jeg den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tips for oss som har passert 30 og trenger noe som forebygger dannelsen av rynker ;-) ?

Var på et parfymeri i går for å kjøpe noe helt annet. Damen bak disken var veldig driftig og morsom, og begynte å legge øyenkrem på meg. "SE så flott" :-) Jeg svarte at jeg dessverre hadde brukt opp "krem-budsjettet" mitt for denne måneden. Har nettopp vært på reise og gått amok i Tax-Free. Jeg sa det fikk vente litt, men da sa hun "det er allerede for sent" :ler: Og jeg som synes jeg holder meg så godt!!!

Noen som har tips til en god rynke-forebyggende krem i en litt rimeligere prisklasse som jeg kan bruke i perioden frem til neste lønning???

Og gjerne tips til en litt dyrere som jeg kan kjøpe senere. Bruker Dermalogica til rensing. Har de en god øyenkrem mot rynker for damer i alderen 30+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det fikk vente litt, men da sa hun "det er allerede for sent"  :ler: Og jeg som synes jeg hodler meg så godt!!!

"Det er for sent for deg også, damen" hadde jeg sagt og most rett ned og aldri satt mine ben der igjen!

Da hadde Tusenfryd blitt sinna, ja... :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Drittkjerring! Damer som jobber i parfymeri, tror de eier verden, og at alle prøver er deres personlige eiendom :evil:

Noen tips til en billig øyenkrem har jeg dessverre ikke, men selv bruker jeg MD Formulations Antioxidant Hydrating Eye Cream, og synes den er super. Jeg er 31, og har ingen rynker, men det er vel mer et resultat av gode gener og lite sol enn av kremer. Av Dermalogica har jeg prøvd to forskjellige øyenkremer, men ingen av dem passet. Total Eye Care ble for lite, og Intensive Eye Repair føltes for fet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :-)

Jeg ble ikke så veldig fornærmet av damen i parfymeriet, men tanken på at jeg skal bli flinkere til å ta vare på huden rundt øynene meldte seg ihvertfall.

Har nå gått på en smell og bestilt:

Dermalogica Multivitamin POWER FIRM- for eyes & Lips fra Essential Day Spa. Betaler med kredittkort, så da behøver jeg ikke tenke på regningen helt ennå ;-) (ikke før neste lønning ihvertfall)

I følge omtalen må jo dette være det ideelle for meg:

Your eyes and lips just won the war against premature aging. The eyes and lips will transform into smoother, firmer, highly moisturized areas of youthfulness. Power Firm is a powerful line, age fighting tool that you cannot afford to be without.

Holder jeg meg ikke forbannet ung og vakker nå, så skjønner jeg ingenting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...