Grooo Skrevet 7. oktober 2003 #1 Del Skrevet 7. oktober 2003 Våkna midt på natta med skikkelig krampe i leggen. Gjorde det ett par ganger for en ukes tid siden også, før det er det flere år siden sist. Hvorfor skjer det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hri Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei! Sliter med dette både titt og ofte. Har merket at det er spesielt dersom jeg har vært kald eller fuktig på beina. Da hjelper det stort sett å ta på seg et par ull lester før jeg legger meg. Ellers så kan jeg også få det når jeg har vært på fest og har drukket mye alkohol. Kommer kanskje av at kroppen blir dehydrert da... Det er veldig plagsom til tider og veldig vondt og frustrerende. Er det noen som vet mer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 I perioder kan jeg få leggkramper om nettene, slik at jeg er skikkelig øm dagen etter. Etter at jeg begynte å dra i svømmehallen har jeg fått tendenser til "krampe" (vet ikke om det er det da) UNDER føttene... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 11. oktober 2003 #4 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det er noe man kan ta, ehh.. sink eller kalsium eller noe. Kan være lurt å gå på et apotek og spørre. Det skulle vist hjelpe. Og kjærringråd som går ut på og legge et såpestykke under madrassen, og knyte ulltråd rund anklene.. Kan jo hende det hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linee Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 Timien! Det er magnesium og kalsium (for de fleste holder det med 400-600 mg før sengetid,hvis det er om natta krampene kommer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 12. oktober 2003 #6 Del Skrevet 12. oktober 2003 hehe.. :oops: Viste det var noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå