Gå til innhold

Flyvertinner/sexy yrke

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du har funnet ut dette helt selv da! hehe :P

Men husk at ikke alle flyvertinner ser ut som henne da! :P

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Men husk at ikke alle flyvertinner ser ut som henne da! :P

Jeg har sett flyvertinner mye vakrere enn bimboen på bildet, som har bytta ut 5 kilo sminke med utstråling. ;)

Men det finnes jo de som ser ut som de har tatt feil av eplemosten og eddikflaska... :gjeiper:

Men for all del, beina var fine, de...

Endret av BennyE
Gjest Eurodice
Skrevet

Når alt kommer til alt, koker det vel ned til at flyvertinner er "flyvende" serveringsdamer. Sexy serveringsdamer finnes på landjorden også.

Skrevet

Jeg har sett flyvertinner mye vakrere enn bimboen på bildet, som har bytta ut 5 kilo sminke med utstråling. ;)

Men det finnes jo de som ser ut som de har tatt feil av eplemosten og eddikflaska... :gjeiper:

Men for all del, beina var fine, de...

Hvorfor kaller du henne for en bimbo, når du ikke har en anelse om hvordan hun er i det hele tatt? Hva om hun reklamerer for et eller annet, og ikke kan velge hvordan hun vil være sminket?

Utrolig frekt å kalle noen for bimbo, og det trodde jeg man var vokst fra nårman var kommet over tenåringstiden. Men godt mulig du ikke er over den delen enda, så da er du kanskje unnskyldt da

Gjest flyver'n
Skrevet

Bimbo? Da tror jeg enkelte legger noe annet i bimbo enn meg. Dette er vel en reklame for noe og jeg har ennå ikke sett en dame av denne arten på noen av mine flyturer, der har det vært hyggelige damer i forskjellig alder og størrelse og de er jo søte nok for den del men mange sexy flyvertinner har jeg ikke sett. Men nå er jeg mest opptatt av flyverter jeg da, og de fleste menn der er homo. ja, ja.. kan ikke få alt

Skrevet

Senk våpnene, folkens. Uheldig uttrykk fra min side, jeg vet naturligvis ikke hvordan damen på bildet er som person, hun var bare litt for sminket for min smak. :) Hender dessverre at jeg snakker/skriver fortere enn jeg tenker, og da kommer den berømte foten i munnen.

Var ikke meningen å tråkke noen på tærne. :):smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...