Gå til innhold

Gavetips, 60 år

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min far fyller snart 60 år, og jeg aner ikke hva vi skal gi han.

Han har det meste han trenger av materielle ting..

Noen gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Spleise med noen på en langweekend til Praha ?

Skrevet

Slår gjerne et slag for min kurv jeg, da. En stor kurv med diverse ting som den som skal få gaven kan ha glede av.

Fin ost, ekstra flotte marmelader, kaker, fin konfekt, ... hmm... sigarer, cognac, whiskey, bok, små rammer med bilder av nære og kjære, kaffe, koekbok for mannemann (sånn med elgkjøtt og annet vilt)...

Hva fikk min pappa da han fylte 60? Han burde fått et tupp bak - med sløyfe på... men jeg husker faktisk ikke. Men denne kurven bruker jeg ofte til de som har alt. Og det begynner å bli veldig mange etterhvert.

Skrevet

Kommer veldig an på hva slags forhold du har til faren din og hva han liker, men en god og spennende bok er jo en flott gave - er dere nære så kan vel et personlig album med noen utvalgte bilder i litt større format og et par personlige anekdoter være bra???

Har dere ikke noe nært forhold vil jo det tidligere omtalte tuppet i ræva med sløyfe på være like bra som noe :ler:

Suz :wink:

Skrevet

Finn en illustratør som du liker - og be ham tegne/male et protrett av ham.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min far fikk bunad til 60-årsdagen av meg og mine søsken :-)

Skrevet

Takk for gode ideer! Vi har forøvrig et godt forhold.

Flere?

Skrevet

Som noen andre har nevnt: sjokolade, en flott bok.

Ny barbermaskin og aftershave?

Årsabonnement på et blad?

Billetter til en spesiell konsert eller fotballkamp?

Liker han å se på film? Dvd. Høre på musikk? Cd.

Ny klokkeradio?

Miniradio med ørepropper?

Hm..vanskelig dette. Mange faktorer som spiller inn: Hva han liker, hvor mange kroner du vil bruke, osv.

Lykke til!

Skrevet

Min far er kjempeglad i å få spel (brettspel og sånn) - han likar nemleg ikkje å lese, og er frykteleg sosial, så når dei andre i heimen les, kan han alltids kome med forslag om å ta eit slag eitt-eller anna... :wink:

Elles: Teaterbillettar (gjerne så han kan ta med familien), abonnement på blad/avis, eit fotoapparat, viss han bur åleine - ein gratis husvask!

:wink:

Hmmm... kom ikkje på så mykje som eg hadde håpa... :roll:

Skrevet

Det er aldri enkelt å finne på noe til 60-åringer. Min svigermor ble 60 nå nylig og til henne kjøpte vi en Temput-pute. Flott gave å få og så er det jo kanskje viktigere og viktigere ¨å sove riktig når man blir eldre.

Kanskje en ide?

Skrevet

Kjøp en spleisegave, og gi han et golfsett. Han går snart ut i pensjon så der får han en fin hobby, med trim attåt!!

• 6 år senere...
Gjest Reinhard
Skrevet
Min far fyller snart 60 år, og jeg aner ikke hva vi skal gi han.

Han har det meste han trenger av materielle ting..

Noen gode ideer?

Bruke din far slips, så er en elektronisk slipshenger perfekt gave til mannen som har "alt"

Skrevet
Bruke din far slips, så er en elektronisk slipshenger perfekt gave til mannen som har "alt"

fant den på hos www.slipsmenn.no

Gjest Eurodice
Skrevet
Det er aldri enkelt å finne på noe til 60-åringer. Min svigermor ble 60 nå nylig og til henne kjøpte vi en Temput-pute. Flott gave å få og så er det jo kanskje viktigere og viktigere ¨å sove riktig når man blir eldre.

Kanskje en ide?

Jeg ser at denne tråden er eldgammel, men dette innlegget måtte jeg smile av. Tjorvens gave er sikkert velment :) . Jeg kan bare snakke for meg selv, men hvis noen hadde gitt meg en hodepute som fødselsdagsgave, uansett hvor mange år jeg var, ville jeg fått problemer med å holde meg alvorlig og å kunne vise ekte takknemlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...