Gjest Fruktfat Skrevet 2. april 2007 #14821 Del Skrevet 2. april 2007 Hva er det? ← det er litt forskjellig hvordan man lager det, men sambo rensker en grillet kylling, legger det i en ildfast form, legger over bananskiver, visper krem og blander i chilisaus som man legger oppå, og peanøtter oppå der. (sprøstekt bacon hører også, men husker ikke helt hvor den skal være ) mulig lassie lager dne på en annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. april 2007 #14822 Del Skrevet 2. april 2007 Kjøttkaker i fløtesaus med potet, gulrot og broccoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 3. april 2007 #14823 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg skal spise alene i dag, og jeg har tenkt å lage en salat med blant annet serranoskinke, artisjokkhjerter og tomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
workout Skrevet 3. april 2007 #14824 Del Skrevet 3. april 2007 Lettsalta torsk med rotmos. Salat? Vet ikke om det passer.. Vi får se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 3. april 2007 #14825 Del Skrevet 3. april 2007 Ferske torskeskiver, sprøstekt bacon, kokte poteter og ertepuré med crème fraîche og ramsløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 3. april 2007 #14826 Del Skrevet 3. april 2007 Rester fra i går; kyllingcurry med blant annet kikerter, squash, poteter og tomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 3. april 2007 #14827 Del Skrevet 3. april 2007 Seifilet med grønnsaksblanding og løk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lund Skrevet 3. april 2007 #14828 Del Skrevet 3. april 2007 I dag skal vi ha gryterett med rundstykker til :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. april 2007 #14829 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg skal ha pastasalat med tunfisk, rødløk, dill, fetaost og ruccula. Dressing av olje og balsamicoeddik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lund Skrevet 3. april 2007 #14830 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg skal ha pastasalat med tunfisk, rødløk, dill, fetaost og ruccula. Dressing av olje og balsamicoeddik. ← Nam nam hørte godt ut! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. april 2007 #14831 Del Skrevet 3. april 2007 Den er veldig god! Enkel å lage og snadder på smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 3. april 2007 #14832 Del Skrevet 3. april 2007 salat med litt kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. april 2007 #14833 Del Skrevet 3. april 2007 I dag ble det elgkarbonader, potet, grønnsaker og saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. april 2007 #14834 Del Skrevet 3. april 2007 I går ble det ikke middag, ikke så lett å tenke mat når familiemedlemmer er alvorlig syke. I dag ble det lapskaus i sykehuskantina, men den var faktisk god! *ikke så stor tiltro til sykehusmat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
såpedispenser Skrevet 3. april 2007 #14835 Del Skrevet 3. april 2007 I dag blir det stekt sei med løk, grønnsaker og poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 4. april 2007 #14836 Del Skrevet 4. april 2007 I dag skal jeg ha "quesadillas" med bare ost, hakket chili og sjalottløk. Ved siden av skal jeg ha guacamole og pico de gallo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 4. april 2007 #14837 Del Skrevet 4. april 2007 Italiensk-inspirert suppe med tomat, bacon, limabønner, frisk spinat og revet parmesan. Ved siden av blir det landbrød, og olivenolje/balsamico/Maldonsalt til å dyppe brødbitene i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 4. april 2007 #14838 Del Skrevet 4. april 2007 Hjemmelaget betasuppe som var fryst i en isboks, så vi bare tok den opp og kokte den. Greit på travle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 4. april 2007 #14839 Del Skrevet 4. april 2007 Quesadillaene får vente til i morgen, da foreldrene mine ringte og inviterte meg på middag. Vi hadde osso buco (av kalv), risotto og gremolata, og en salat. (Det samme fikk jeg servert sist jeg var på middag hos dem, så jeg tror de har litt dilla! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. april 2007 #14840 Del Skrevet 4. april 2007 Etter en slitsom dag med sykebesøk og så flytur hjem orket jeg ikke lage mat til meg selv, så på veien hjem dro jeg innom et lite paibakeri og kjøpte en "hjemmelaget" kyllingpai. Den var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå