Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat
Hva er det? :hakeslepp:  :hakeslepp:

det er litt forskjellig hvordan man lager det, men sambo rensker en grillet kylling, legger det i en ildfast form, legger over bananskiver, visper krem og blander i chilisaus som man legger oppå, og peanøtter oppå der. (sprøstekt bacon hører også, men husker ikke helt hvor den skal være ;) )

mulig lassie lager dne på en annen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal spise alene i dag, og jeg har tenkt å lage en salat med blant annet serranoskinke, artisjokkhjerter og tomater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha pastasalat med tunfisk, rødløk, dill, fetaost og ruccula. Dressing av olje og balsamicoeddik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha pastasalat med tunfisk, rødløk, dill, fetaost og ruccula. Dressing av olje og balsamicoeddik.

Nam nam hørte godt ut! :vin: :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble det ikke middag, ikke så lett å tenke mat når familiemedlemmer er alvorlig syke. :tristbla: I dag ble det lapskaus i sykehuskantina, men den var faktisk god! *ikke så stor tiltro til sykehusmat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ha "quesadillas" med bare ost, hakket chili og sjalottløk. Ved siden av skal jeg ha guacamole og pico de gallo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Italiensk-inspirert suppe med tomat, bacon, limabønner, frisk spinat og revet parmesan. Ved siden av blir det landbrød, og olivenolje/balsamico/Maldonsalt til å dyppe brødbitene i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget betasuppe som var fryst i en isboks, så vi bare tok den opp og kokte den. Greit på travle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quesadillaene får vente til i morgen, da foreldrene mine ringte og inviterte meg på middag. Vi hadde osso buco (av kalv), risotto og gremolata, og en salat. (Det samme fikk jeg servert sist jeg var på middag hos dem, så jeg tror de har litt dilla! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en slitsom dag med sykebesøk og så flytur hjem orket jeg ikke lage mat til meg selv, så på veien hjem dro jeg innom et lite paibakeri og kjøpte en "hjemmelaget" kyllingpai. Den var god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...