Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Har rester av potet-søtpotetmos. Lager nok lapperøre av den. Med egg, mel, melk og parmesan. Spise lappene med spekemat. Og kanskje fredagsboblevin:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Har rester av potet-søtpotetmos. Lager nok lapperøre av den. Med egg, mel, melk og parmesan. Spise lappene med spekemat. Og kanskje fredagsboblevin:rodmer:

Nam nam 😋🥂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen var noe helt annet i dag, men da jeg så at de hadde fått inn mer skrei-lever på Meny, kunne jeg ikke dy meg, så det blir torskemiddag i dag. :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullkornsspaghetti med brokkoli, reddiker, hvitløk, chili, salte ansjos, pinjekjerner og parmesan. Litt bananbrød til dessert.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ha sterk vegetarcurry med potet, søtpotet, løk, gulrot, sopp og en pose grønnkålblanding som var i ferd med å gå ut på dato. Har ris ved siden av.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rydde litt i kjøleskapet før morgendagens helgehandel:

Fileterte sitrusfrukter (grapefrukt, appelsin, blodappelsin), finhøvlet fennikel, avocado, ymse salattyper, og en liten neve solsikkekjerner som jeg ristet i stekepanna. Dressingen bestod av oppsamlet saft fra appelsinene, ei raus teskje Dijon-sennep, en durabelig dynk eplesidereddik, en finhakket dverg-sjalottløk, godt med EVOO, samt salt og pepper. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag laget jeg fiskekaker av fersk lysingfilet, med rotmos, dampede mandelpoteter, gressløksmør og sitronbåt.

Utenfor ble det samtidig regelrett snøstorm, så det passet for så vidt bra med litt solid kosemat. :ler: 

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta med ricotta og tomatsaus. 

Fant oppskrift på Facebook (Vincentos plate) og måtte bare prøve. Det var veldig godt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...