Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Blir lillebroren min sin favoritt idag, pølse,potetmos,løk som gratineres med ost i ovnen. Å brødskive med ketchup som tilbehør :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stekt laks og kokte nypoteter med tzatziki og grønnsaker. Jeg er hekta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeig av svin og terninger av stekt kyllingbryst stekt sammen med hakkede tomater, basilikum, pepper og røde linser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Syffe

Fullkornsspaghetti med kalkun-og-kylling-og-krydder-pølsebiter, advokado, fetaost, svarte oliven og pesto. Litt leftovers-ish i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en grillet pølse i brød, en laksefilet med grønnsaker i folie og en grillet skinkebiff med salat.

I dag var det svigermors kjøttkaker med potet, ertestuing, brunsaus og tyttebær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermors wok av grønnsaker, kylling, hermetiske tomater med hvitløk og crème fraîche. Nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag lagde mannen mat, det ble biffstrimler med sopp, løk og creme fraiche. Bulgur og salat ved siden av. Kjempe godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

kyllingsandwich med pommesfrites (og råkostsalat som jeg har litt dilla på om dagen takket være food prosessoren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det focaccia (eller hvordan det nå skrives...) med kylling, salat og majones fra Baker Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ovnsstekte kyllinglår, fløtegratinerte poteter og salat med mango. Saus av bl.a. stekeskyen, krydret med estragon og salvie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wok med sterk(!) karrisaus (lett kokosmelk og rød karripasta). Neste gang blir et nok 1 ts mindre av karripastaen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...