Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Hah, i dag ble det super-eksotisk....eh..

Fiskekaker i brun saus, med potet, stekt løk og salat med tomat, agurk og rømme (hørte jeg e.coli?) :sjenert:

Skulle bare ønske det ble plass til mer enn en kake og en potet. Magen er under beleiring ;)

Endret av missLynch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøttdeig og pasta, med en veldig spicy tomatsaus som overdøvde de andre smakene. Mannen forvekslet krydderglassene og tok koreansk chili i stedet for norsk chili... Hoh! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mauna Lee

Har akkurat laget panna cotta og en frisk syrlig jordbær/appelsinsaus som står og kjøler seg ned i kjøleskapet.

I tillegg har jeg noen laksefileter, grønnsaker og youghurt liggende, så et blir nok stekt laks med ovnsbakte marinerte grønsaker og tzatsiki =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinestek med fløtegratinerte poteter, dampete grønnsaker og en nydelig saus hos familiemedlemmer :) Desserten skal inntas hos en venninne som serverer ost og kjeks + vin i aften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt potet med cottage cheese, skinke, løk, jalapenos, tomat, mais, agurk, ruccola og tacokrydder. Rømme og salsa til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et par halvstekte mini-pizzabunner i fryseren, slang på litt tomatsaus, ost, fyll og urter. Rørte sammen en hvitløksdressing mens pizzaen stekte - hjemmelaget fastfood på 15 minutter! ;) Bra jeg har forberedt meg på eksamenstiden :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reker og loff! :happy:

Og i morgen skal vi grille. Trolig hestebiff, med salat og soppstuing til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvit pizza med kylling. I morgen blir det grilling hos venner, jeg aner ikke hva de har planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår: Risotto med kraft fra skalldyr.

Idag: Koteletter over grønnsaker bakt i ovnen. Paprika, maiskolbe, rødløk, gulrot, potet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...