Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cottage pie! Mmm :)

Det hørtes veldig, veldig godt ut!! Men jeg har dessverre ikke ingredienser til det :/ Det blir kjøttdeig/makaroni form istedet med en god saus oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grove urtepannekaker fylt med en blanding av kylling, spinat, purre, sopp og creme fraiche, gratinert med ost. Og salat ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grove urtepannekaker fylt med en blanding av kylling, spinat, purre, sopp og creme fraiche, gratinert med ost. Og salat ved siden av.

Det hørtes jo bare helt fantastisk godt ut!! Har du oppskrift på de urtepannekakene? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg dårlig tid, så ble en tortillalekse med rød pesto, cottage cheese og grønnsaker.

I dag ble det kylling, fullkornspasta og salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes jo bare helt fantastisk godt ut!! Har du oppskrift på de urtepannekakene? :sjenert:

Klart! :)

1,5 dl fin sammalt hvete

0,5 dl havregryn

1,5 dl hvetemel

1/4 ts salt

2 egg

5 dl lettmelk

Også slumpet jeg på urtene. Brukte kanskje i underkant av 1 ts hver av oregano og timian, også litt pepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har lovet å lage nudelwok med ingefær og hvitløk idag, men kanskje blir det grilling i stedet...? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den matsnobben jeg ikke er valgte jeg en pose Hvitløkskylling med fullkornspasta fra Findus. Ekstra grønnsaker ved siden av. Smakte sannelig ikke så aller verst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

Som den matsnobben jeg ikke er valgte jeg en pose Hvitløkskylling med fullkornspasta fra Findus. Ekstra grønnsaker ved siden av. Smakte sannelig ikke så aller verst. ;)

Den er jo egentlig ganske god ja... :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fish & chips! Første gangen jeg lager det, håper det blir godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skal jeg følge godt med :) *nylig aktiv bruker*

I dag ble det steinbittkaker fra disken på meny og ris.

Og brødskiver med litt ferskt pålegg på bordet.

mannen og eldste jenta spiste kakene på brødskive, minste på 2.5 likte ikke kakene og spiste bare ris og skive med ost og skinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: Marinerte grillspydd med svinekjøtt, paprika og løk. Blandet salat med blant annet feta, oliven, avokado og cherrytomater. Hjemmelaget hvitløksdressing, og bakte poteter.

I dag: restesalat med kjøttet. Rester av hvitløksdressingen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...