Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går: Spaghetti i chilisterk tomatsaus med ovnsbakte paprika, kalamataoliven og spinat, med oppsmuldret feta på toppen.

I dag: Rest av ferdiglagde komler, pinnekjøtt, vossakorv, kålrabi og gulrøtter fra fryseren.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinnstekt ryggfilet av torsk, ertepuré med ramsløk, ovnsstekte sprø fries av persillerøtter og lilla søtpoteter, og brunet smør med sjalottløk, kapers, persille og sitron.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som jeg er alene igjen her inne i verdens lengstlevende middagstråd, men samme det: :ler: 

Purésuppe av gulrøtter, røde linser, løk, frisk ingefær, chili, hvitløk, fennikelfrø, koriander og kokosmelk, spisset med litt honning og lime tilslutt. Masse frisk koriander på toppen, og så hadde jeg bakt knafrie grove rundstykker til, med spelt, bygg og valnøtter.

Riktig knallgodt ble dette i dag! Dessverre bruker jeg aldri oppskrift, så det lar seg ikke gjenskape, men tipper det var søte økologiske gulrøtter som hadde æren. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Suppedag. Mye kålrabi og gulrøtter, litt potet, en søtpotet, løker, chili og ingefær. Stavmiksa med creme fraiche og servert med oppkutta stekt spansk Stangepølse. (Så god pølse!) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fullkorns-penne med tomatsaus (med røde linser, tomat passata, hakket tomat, bacon, løg, purre, gulrot, hvitløk og chili).

Dertil salat av friske grønne bønner, rødløk og agurk.  

Anonymkode: f93ec...1c8

• Liker 3
Skrevet

Her ble det kveite med diverse kokte og stekte grønnsaker til ☺️litt jul🎅

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...