AnonymBruker Skrevet 22. juli #57201 Skrevet 22. juli I går spiste vi loff med potetsalat sprøløk og roastbiff og eggerøre og røkt ørrett. I dag blir take away! Anonymkode: bf94c...17e 1
MarianneE Skrevet 22. juli #57202 Skrevet 22. juli Frøkenfryden skrev (1 time siden): Gud bedre! Du har min fulle sympati🥹. Jeg kreperte nesten av å bare hive en omelett i ovnen nå. Polarbrødet tinte på vei fra frysen til benken😳 Følte jeg måtte lage ordentlig middag i dag. Er begrenset hvor mye ostesmørbrød og salat annenhver gang frister 😅 1
Frøkenfryden Skrevet 22. juli #57203 Skrevet 22. juli MarianneE skrev (20 minutter siden): Følte jeg måtte lage ordentlig middag i dag. Er begrenset hvor mye ostesmørbrød og salat annenhver gang frister 😅 Haha jeg skjønner. Jeg resirkulerer omelett hver uke. Frokost, middag. Samma det😂 Svetta over en one-pot-i-går så måtte pause litt i dag.
Stacy__ Skrevet 24. juli #57204 Skrevet 24. juli Kylling korma, ris og nanbrød. Alt er hjemmelaget utenom nanbrødene, de er kjøpt ferdig. 1
Reisejenta Skrevet 24. juli #57205 Skrevet 24. juli Pannestekt piggvar med spinat, rødløk og tomat. Saltbakte småpoteter og hollandaise til. Normalt ville jeg lagd hollandaise selv, men det er helt uaktuelt så varmt som det er nå. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #57206 Skrevet 24. juli En rest hjemmelaget moussaka fra fryseren (med lammekjøttdeig og aubergine), med gresk salat, brød og et glass rødvin. Anonymkode: ad006...80d 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #57207 Skrevet 25. juli I kveld ble det spaghetti og strimlet squash i en saus av ferske reker, fennikel, friske tomater, chili, hvitløk, persille og sitron. Galette (pai uten form) med rabarbra, aprikos og bringebær til dessert - med en kule vaniljeis. Veldig god kombinasjon! Anonymkode: ad006...80d 1
Hunter7 Skrevet 26. juli #57208 Skrevet 26. juli Et helligbrøde av en pasta carbonara - bacon i stedet for guanciale, parmesan i stedet for pecorino, og en skvett fløte i tillegg til eggeplommer. Men det var godt da. (Som om bacon, parmesan, og fløte ikke gjør ting godt uansett). 2
MarianneE Skrevet 27. juli #57209 Skrevet 27. juli Hunter7 skrev (23 timer siden): (Som om bacon, parmesan, og fløte ikke gjør ting godt uansett). Den hellige gral det der 😄 Her blir det ris tilsatt en pakke ferdig biryannikrydder, litt rester av kyllinglår/ kyllingklubber/ stekt kylling og salat på sida. 1
Frøkenfryden Skrevet 27. juli #57210 Skrevet 27. juli Pølsegryte av mager grillpølse, tomatboks, tomatpure, matfløte, løker, spisspaprika og aromasopp. Krydra med chili, kummin og paprika. Med pasta til.
Stacy__ Skrevet 27. juli #57211 Skrevet 27. juli Min versjon av «marry me pasta» med kjøttboller. Helt OK mat, skjønner egentlig ikke hypen på TikTok 1
MarianneE Skrevet 30. juli #57212 Skrevet 30. juli Prøver noe nytt: Cannelloni med kjøttfyll og ost over. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #57213 Skrevet 30. juli Stekt makrell, kokte nypoteter, dampet sommerkål, blomkål og nepe, gressløksmør, rømme og sitron. Anonymkode: ad006...80d 2
Brunhilde Skrevet 31. juli #57216 Skrevet 31. juli Jeg skal prøve meg på pizza av pinsa i dag, jeg gidder ikke alltid å lage deig når det er bare til meg. 😊 1
Frøkenfryden Skrevet 2. august #57217 Skrevet 2. august På hotell i går og hadde krysset av på dagens 2 retter. Fikk kveite med poteter, asparges, blomkål og hollandaise. Og sjokoladefondant med bringebær og vaniljeis. Lykke 1
Hunter7 Skrevet 3. august #57219 Skrevet 3. august I går: Temu-versjon av pasta bolognese (ikke noe kyllinglever, ikke noe fond, ikke noe timian eller laurbærblad, osv.) Men det smakte godt og mett ble man også. I dag: Mest sannsynlig rester fra i går, men med ekstra grønnsaker tilsatt. Har også bakt/laget ei lita fødselsdagskake (marsipan-mandel-bunn, creme legere, ferske bringebær, og raspet mørk sjokolade) 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #57220 Skrevet 3. august Hetebølgen er over, regnet og tåken er tilbake, vi rydder i fryseren og har i kveld hatt lammestek, dvs helstekt mørbrad marinert med rosmarin, sitron og hvitløk, med fløtegratinerte poteter, kokte erter, rødvinssaus og stekte gulrøtter og pastinakk med frisk timian, glasert med eplesidereddik og lønnesirup. Planen var posjerte pærer til dessert (også fra fryseren), men vi ble så mette at det ble utsatt til i morgen. Anonymkode: ad006...80d 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå