Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag blir det rakfisk. Med godt smør, flatbrød, rødbeter, vårløk, rødløk, tømme og kokte mandelpoteter. Øl og akevitt til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går ble det ribbe, medisterkaker, julepølse, pinnekjøtt, poteter, kålrotstappe, rødkål, syltet rødløk.

I dag blir det rester 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg på "boblelunjs", så jeg tenker det blir middagen i dag. Hva det blir vet jeg ikke, siden jeg er gjest i dag. Men koselig blir det, det er sikkert. 5-6 godt voksne damer med bobler og mat kan ikke bli noe annet enn bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har invitert til porcetta med tilbehør.

Edit; Det ble porcetta, poteter, grønnsaker, syltet løk og en utrolig god, tykk, krydret brun saus.

Etterpå var det familiekaka, jordbærkrem, småkaker og kaffe.

Vi reiste hjem gode og mette ❤️

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KVEITE! Endelig fisk etter juledagenes kjøttfråtseri - og så kongen av fisken da: Kveite! 
idag fikk den selskap av salat med masse godt i - mango, avokado, chili, granateplekjerner, koriander, og ymse grønne salatblader. Regnbue i mørketida. Livet går momentant i høykonjunktur!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hunter7 skrev (11 timer siden):

KVEITE! Endelig fisk etter juledagenes kjøttfråtseri - og så kongen av fisken da: Kveite! 
idag fikk den selskap av salat med masse godt i - mango, avokado, chili, granateplekjerner, koriander, og ymse grønne salatblader. Regnbue i mørketida. Livet går momentant i høykonjunktur!

Høres helt nydelig ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag hos pappa og stemor. Vi spiste et fantastisk godt lammelår, hjemmelaget potetmos, grønnsaker og saus. Etter halvannen times tid spiste vi daimiskake til dessert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det hjemmelaget pizza på jobb. I dag har vi spist vegisterkaker med pepperfløtesaus og grønnsaker. Var digg! 

Anonymkode: 4181a...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...