Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det rakfisk. Med godt smør, flatbrød, rødbeter, vårløk, rødløk, tømme og kokte mandelpoteter. Øl og akevitt til. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinnekjøtt, potet og kålrabistappe. 
Og karamellpudding🥰

Skrevet

I går ble det ribbe, medisterkaker, julepølse, pinnekjøtt, poteter, kålrotstappe, rødkål, syltet rødløk.

I dag blir det rester 

Skrevet

Hjemmelaget grønnsaksuppe med ferske rundstykker

Anonymkode: bb781...7e8

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det nybakte horn og masse godt julepålegg med juleskinke, julesild, edamer, brieost samt julematrester. 

• Liker 1
Skrevet

Det ble ribbe i går, og i dag ble det "Vazelina-mat". :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet

I dag ble drt rester fra julemiddagen igår; svinestek,medisterkaker/og pølser med tilbehør :)

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det Jamies christmas curry med laks of scampi

Anonymkode: f78b4...2d1

Skrevet

Taco! Vi har alltid taco i romjula 

• Liker 1
Skrevet

Enkelt i dag, stekte kjøttpølser og potetbåter.

greit etter noen dager med diverse julemat 😊

Skrevet

I dag skal jeg på "boblelunjs", så jeg tenker det blir middagen i dag. Hva det blir vet jeg ikke, siden jeg er gjest i dag. Men koselig blir det, det er sikkert. 5-6 godt voksne damer med bobler og mat kan ikke bli noe annet enn bra.

Skrevet (endret)

Mamma har invitert til porcetta med tilbehør.

Edit; Det ble porcetta, poteter, grønnsaker, syltet løk og en utrolig god, tykk, krydret brun saus.

Etterpå var det familiekaka, jordbærkrem, småkaker og kaffe.

Vi reiste hjem gode og mette ❤️

Endret av MarianneE
Skrevet

Enchiladas med hjemmelaget salsa og guacamole.

Anonymkode: bb781...7e8

Skrevet

Osteomelett med rundstykke ved siden av.

Skrevet

KVEITE! Endelig fisk etter juledagenes kjøttfråtseri - og så kongen av fisken da: Kveite! 
idag fikk den selskap av salat med masse godt i - mango, avokado, chili, granateplekjerner, koriander, og ymse grønne salatblader. Regnbue i mørketida. Livet går momentant i høykonjunktur!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Hunter7 skrev (11 timer siden):

KVEITE! Endelig fisk etter juledagenes kjøttfråtseri - og så kongen av fisken da: Kveite! 
idag fikk den selskap av salat med masse godt i - mango, avokado, chili, granateplekjerner, koriander, og ymse grønne salatblader. Regnbue i mørketida. Livet går momentant i høykonjunktur!

Høres helt nydelig ut!

• Liker 1
Skrevet

Middag hos pappa og stemor. Vi spiste et fantastisk godt lammelår, hjemmelaget potetmos, grønnsaker og saus. Etter halvannen times tid spiste vi daimiskake til dessert 

Skrevet

I går ble det hjemmelaget pizza på jobb. I dag har vi spist vegisterkaker med pepperfløtesaus og grønnsaker. Var digg! 

Anonymkode: 4181a...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...