Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fant to wienerpølser og to pølsebrød i fryseboksen. Det får bli dagens rett i dag. Kanskje jeg tilogmed unner meg litt is til dessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I går: Ovnsform med pølser fra Jacobs (chorizo og chipolata) og rotgrønnsaker (rødbeter, persillerot, gulrøtter, knutekål, rødløk) glasert med akasiehonning og hvitvinseddik. Polenta til.

I dag: Stekt makrell, nypoteter, dampet sommerkål og kald rømmesaus med gressløk og sitron. Pluss jordbær til dessert.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann&barn reiste på Maxburger. Jeg lagde ostesmørbrød og ovnstekte potetbåter da jeg kom fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fullkornsspaghetti med mangold, grønnkål og noen reddiker, med ansjos, chili, hvitløk, pinjekjerner og parmesan - med utgangspunkt i denne oppskriften: https://www.nigella.com/recipes/spaghetti-with-chard-chilli-and-anchovies

Veldig smart for å bruke både fargerike stilker og de grønne bladene i samme rett. Litt spede grønnkålblader funket også fint å tilsette (og så spedde jeg på med tre reddiker gjenglemt i grønnsaksskuffen fordi det var mer gule enn røde stilker - perfekt!).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I dag ble det pastasalat med litt rester fra helgens tacomiddag

Anonymkode: 88090...5b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sobanudler, brokkoli og blomkål i vinaigrette av mørk soyasaus, sesamolje, lime, litt hvitvinseddik, rårørsukker, ingefær, hvitløk og chili, med hakkede cashewnøtter på toppen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag orker jeg rett og slett ikke å gå på butikken, så det blir ostesmørbrød og det er jo så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt røkt torsk i dag og det er noe av det beste jeg vet 🤤 Hadde ovnsstekte poteter og kokte grønnsaker til 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag laget vi lasagne med grønn salat, og litt hjemmebakte rundstykker til. Sjelden vi tar oss tid til den slags på en mandag, men vi endret litt på planene for middagen i går og dermed ble det sånn. Ikke verst start på en ny uke!

:spise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...