Geojak Skrevet 6. april 2023 #55721 Del Skrevet 6. april 2023 Kyllingfilet med provancekrydder, stekt i ovnen i stekepose. ris, bearnaise og en salat ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. april 2023 #55722 Del Skrevet 7. april 2023 Siden det er fredag vil jeg lage meg en pizza. Jeg har sopp, pepperoni, tomat, løk og oliven. Det kan bli en bra pizza av det, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2023 #55723 Del Skrevet 7. april 2023 MarianneE skrev (På 6.4.2023 den 13.22): Denne kyllingretten fra Trines Matblogg https://trinesmatblogg.no/recipe/helstekt-chilikylling-med-paprika-tomat-og-appelsin/ Vi er bedt på middag hos mamma idag med resten av min familie. Marokkansk lammelår står på menyen. Jeg derimot må bli hjemme med halsbetennelse og varmer meg rester fra kyllingen i går. Vurderer pastaskruer til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow91 Skrevet 7. april 2023 #55724 Del Skrevet 7. april 2023 Thaisuppe og hvitløksbaguette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 8. april 2023 #55725 Del Skrevet 8. april 2023 Hjemme-alene-påske: Langtidsstekt elgstek, pommes Anna, soppstuing, og en liten salatbukett med bittersalater og granateplekjerner (som smaksmessig kontrast til kaloribombene poteter og stuing). Smuldrepai med rabarbra og vaniljeis til dessert. Neste gang jeg lager elgstek, så vurderer jeg sterkt å heller velge en bær-basert saus. Dette ble rett og slett for fett-lastig for min gane. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #55726 Del Skrevet 8. april 2023 Hjemmelaget kjøttkaker med kålstuing 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #55727 Del Skrevet 8. april 2023 Hunter7 skrev (3 timer siden): Hjemme-alene-påske: Langtidsstekt elgstek, pommes Anna, soppstuing, og en liten salatbukett med bittersalater og granateplekjerner (som smaksmessig kontrast til kaloribombene poteter og stuing). Smuldrepai med rabarbra og vaniljeis til dessert. Neste gang jeg lager elgstek, så vurderer jeg sterkt å heller velge en bær-basert saus. Dette ble rett og slett for fett-lastig for min gane. Jeg vil feire hjemme-alene-påske sammen med deg, ser jeg🤩 Anonymkode: e0d82...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2023 #55728 Del Skrevet 9. april 2023 (endret) Hamburgerrygg med tilbehør hos svigers Endret 9. april 2023 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reisejenta Skrevet 9. april 2023 #55729 Del Skrevet 9. april 2023 Italiensk pizza med med blåmuggost, mozzarella, asparges og vårløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 9. april 2023 #55730 Del Skrevet 9. april 2023 Kyllinggryte med grønnsaker og fløtesaus i ovnen, med ris på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 9. april 2023 #55731 Del Skrevet 9. april 2023 Hjemme-alene-påske, del 2: Forrett: Pæresalat med nøtter og balsamico-dressing (oppskrift) Hovedrett: Lammefilet med parmesanrisotto, stekt skogssopp, sautert spinat, samt ovnsbakte sjalottløk og cherrytomater (oppskrift) Dessert: Fersk konfekt fra sjokolade-konditoren borti gata Ekstra dessert: Spring Selection Box fra Lakrids by Bülow ("trøstegave" fra nabo og venninne, siden jeg "må" feire påska alene) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 9. april 2023 #55732 Del Skrevet 9. april 2023 Bacalao, på en måte =en "juksevariant" med fersk torsk i stedet for tørrfisk. Har også oppi fennikel, poteter, oliven, masse løk, poteter, hermetisk tomat og reker. Serveres med rømme 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #55733 Del Skrevet 9. april 2023 Stekt ris med egg, løk, paprika og soyasaus 🥘 Anonymkode: 1d304...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2023 #55734 Del Skrevet 10. april 2023 (endret) Mann skal lage kylling. Kjøpt en liten hel en. Som er beskrevet til å ha hatt et bra liv med en veranda å kunne gå ut på😍 Sammen med byggotto, portobellosopp og blomkål🥰 Redigert; kyllingen ble til gryterett med de samme ingrediensene. Og kokt middagsbygg til. Endret 10. april 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 10. april 2023 #55735 Del Skrevet 10. april 2023 Bursdagbiff i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. april 2023 #55736 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg skulle ha et par-tre pølser i brød, men så fikk jeg en telefon fra en venninne som gjerne ville komme på middag, så da blir det nok noe helt annet, som for eksempel stekt ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. april 2023 #55737 Del Skrevet 11. april 2023 Tricolore pasta, pepperoni-kjøttboller (veldig gode, btw!), al forno pastasaus og hvitløksbrødet fra Meny(som folk har skrytt opp i skyene i ennen tråd her. Og det er veldig, veldig godt! 🤤) 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #55738 Del Skrevet 11. april 2023 Mardina skrev (27 minutter siden): Tricolore pasta, pepperoni-kjøttboller (veldig gode, btw!), al forno pastasaus og hvitløksbrødet fra Meny(som folk har skrytt opp i skyene i ennen tråd her. Og det er veldig, veldig godt! 🤤) 😊 Er det et ferdigbrød Meny har? Eller et man baker selv? Anonymkode: 62d29...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. april 2023 #55739 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det et ferdigbrød Meny har? Eller et man baker selv? Anonymkode: 62d29...d59 Ferdigbrød fra frysedisken. Utrolig godt! 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. april 2023 #55740 Del Skrevet 12. april 2023 Pølsegryte og poteter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå