Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går skjedde fiasko nummer to på kjøkkenet. Ville prøve noe nytt igjen, og valget falt på den indiske retten "Handi Gosht" som jeg fant i et inspirasjonshefte til Rema 1000. Fulgte oppskriften men den endte likevel opp med å bli ganske brent underveis. Smaken på selve retten var uansett helt forferdelig, og jeg klarte ikke å spise mer enn en liten teskje. IKKE å anbefale! Min kjære samboer endte altså atter en gang opp med å spise en kvalmende middag, med et falsk smil rundt munnen. :fnise:

Er det hva man kaller for kjærlighet? :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spist middag på snart en uke, så i dag skal det bli ekstra godt med PINNEKJØTT og stappe til middag! Kjæresten lager verdens beste stappe! Mat om 5 minutter! :spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i oppskriften, å den mangler masse krydder.

Det tror jeg nok absolutt, jeg kjente ikke noe annet en kajennepepper og en intens yoghurtsmak.

Lurer på hvordan en ekte inder hadde reagert på den retten.

Er det hva man kaller for kjærlighet? :P

Det må det nesten være, det er rett og slett ikke en annen naturlig forklaring på hvordan et menneske klarer å tvinge i seg så mye stygg mat! :fnise:

Endret av Suvana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza av grov hjemmelaget bunn, hjemmelaget tomatsaus med hvitløk og basilikum, 4 oster, pepperoni og paprika. Kun skinke på barnets del. Jalapeños og hvitløksdressing som topping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det knekkebrød med mager skinkeost, skyr, og noe frukt. Men det er heldigvis den siste lange dagen på skolen for i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...