Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I kveld blir det ut å spise med kjæresten. Da blir det ordentlig kosemiddag med "grillfest" på Graffi :D Grillede spareribs, kyllingvinger, kyllingfilet og entrecote. Med masser av forskjellige sauser, chips og salater til. Dette blir en lang middag hvor vi bare skal kose oss leeeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt taco spaghetti idag! Spaghetti og kyllingkjøttdeig med Crème Fraîche, tacokrydder, hvitløk, gulerot og purre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg invitert bort på skalldyrfeset, så det blir nok både kreps, krabber, reker og hummer. Yummy!

:heks:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest17

I dag er jeg invitert bort på skalldyrfeset, så det blir nok både kreps, krabber, reker og hummer. Yummy!

:heks:

Hørtes nydelig ut! :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det taco med wraps, hjemmelaget ekstra sterkt krydder, karbonadedeig, diverse grønnsaker, guacamole og rømme.

I morgen skal vi en thai-inspirert kyllinggryte med ris, mangochutney og peanøtter.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det blir til middag, må vel begynne å finne ut av det snart. Har selvlaget pizzabunn og stekt kjøttdeig i fryseren, kanskje jeg blender en kjapp tomatsaus og slenger noe godt oppå? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...