Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemmelaget pizza med grov bunn, tomat- hvitløk- og basilikumsaus med karbonadedeig og ostemiks på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er suppe-dag! Glovarm blomkålsuppe en sur høstdag er ikke å forakte :)

Anonym poster: 8b77b45a9b26fc3ec6e6d24a920e565e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å lage en gulrotsuppe samt bake rundstykker, men jeg tipper samboeren blir misfornøyd om han får en vegetarisk suppe til middag, så ender vel opp med noe annet.. Pasta bolognese, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blah blah

Jeg har lyst å lage en gulrotsuppe samt bake rundstykker, men jeg tipper samboeren blir misfornøyd om han får en vegetarisk suppe til middag, så ender vel opp med noe annet.. Pasta bolognese, kanskje.

Kan han ikke lage seg noe selv da?

I dag skal jeg ha suppe også, noe mannen min ikke liker. Så jeg sa klart ifra i dag tidlig at i dag får han lage sin egen middag om han ikke vil ha suppe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ikke lage seg noe selv da?

I dag skal jeg ha suppe også, noe mannen min ikke liker. Så jeg sa klart ifra i dag tidlig at i dag får han lage sin egen middag om han ikke vil ha suppe

Jo, han kunne vel laget seg noe selv, men da hadde det vel blitt ostesmørbrød eller noe. :ler: Jeg tenker at det ikke er sunt for barnet å få se at vi lager flere middager, men det kan nok diskuteres.

Det ble forresten grov pasta, hjemmelaget pastasaus med hvitløk, tomat, gulrøtter og karbonadedeig og Arkana's nystekte rundstykker i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Du kan lage gulrotsuppe vegetar til deg, og steke litt strimlet svinekjøtt og i suppa til samboeren din! Win-win :)

Til middag i dag: Sjokolade :hakeslepp: gidder ikke lage middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage gulrotsuppe vegetar til deg, og steke litt strimlet svinekjøtt og i suppa til samboeren din! Win-win :)

Det var et godt tips, skal huske det til neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det røkt kjøttpølse med kokt potet, grønnsaker og masse cottage cheese-dressing. Blitt helt hekta på sistnevnte, namnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Findus rock-wok + strimlet kyllingfilet + pepper + soyasaus.

Ris som tilbehør til han som ønsket det ;)

Anonym poster: 8b77b45a9b26fc3ec6e6d24a920e565e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...