Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Gjest Fairydust

Nordmenn flest, og ikke minst de i reklamebransjen, har missforstått hele greia med taco. Ærlig talt, kall det "tex-mex" (inspirert), det er da ikke så vanskelig? Hvorfor skal alt meksikansk kalles for taco!?

Jeg skal begynne å kalle det "tex-mex" fra nå av. Bare fordi det er det eneste riktige, som du sier. Texas-mexikansk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg

Jeg skal begynne å kalle det "tex-mex" fra nå av. Bare fordi det er det eneste riktige, som du sier. Texas-mexikansk mat.

Jeg vet ikke om du er sarkastisk nå (vanskelig uten smilefjes), men det er vel det begrepet her til lands som blir det riktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagde tacovårruller.

Ser ut som jeg nesten må beklage til alle jeg tydeligvis fornærma. Nesten gang skal jeg være obs på å kalle det "vårruller med kyllingkjøttdeig krydret med noe som butikken kaller tacokrydder men som egentlig er en dårlig tex-mex etterligning av den ordentlige tacoen"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg nesten må beklage til alle jeg tydeligvis fornærma. Nesten gang skal jeg være obs på å kalle det "vårruller med kyllingkjøttdeig krydret med noe som butikken kaller tacokrydder men som egentlig er en dårlig tex-mex etterligning av den ordentlige tacoen"

Jeg tror nok ikke du skal legge den avsporingen der så veldig mye på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld blir det en stekepose fylt med svinekjøtt og alle typer grønnsaker, som skal inn i stekovnen ca 60 minutters tid, så blir det jummi middag på meg også. Kjempegodt og superenkelt. Lager seg nesten selv, mens jeg gjør noe annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig lage hjemmelaget lasagne, men fikk mere lyst på pizza....

Så tror det blir hvit pizza med tynn, grov bunn, serranoskinke, sopp og 3 forskjellige oster. Varmer opp et beger creme fraiche som jeg putter litt blåmuggost i og brer det utover deigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...