Cheesecake Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jeg har hår til skuldrene, helt slett og vanlig tykkelse. Men jeg foretrekker å krølle håret en gang i blandt, enten med krølltang eller sånne ståltråd-greier man varmer opp og ruller inn i håret. Håret blir kjempefint når jeg står på badet og fikser meg, men alt forsvinner så straks jeg stikker hodet ut døra - uansett vær. Jeg bruker pr idag hårspray over den ferdige frisyren, har både prøvd med for mye og for lite for å si det sånn. Jeg krøller også håret mitt når det er en "dag gammelt", da det er så glatt med nyvasket. Jeg lurer på om det kanskje finnes et mirakelprodukt der ute som kan hjelpe meg å beholde krøllene? På forhånd takk! :D
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Du bør ha i et produkt før du styler, selv bruker jeg mest hårskum. Kanskje noen andre har bedre tips å komme med enn meg.
meg525 Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Jeg har hår til skuldrene, helt slett og vanlig tykkelse. Men jeg foretrekker å krølle håret en gang i blandt, enten med krølltang eller sånne ståltråd-greier man varmer opp og ruller inn i håret. Håret blir kjempefint når jeg står på badet og fikser meg, men alt forsvinner så straks jeg stikker hodet ut døra - uansett vær. Jeg bruker pr idag hårspray over den ferdige frisyren, har både prøvd med for mye og for lite for å si det sånn. Jeg krøller også håret mitt når det er en "dag gammelt", da det er så glatt med nyvasket. Jeg lurer på om det kanskje finnes et mirakelprodukt der ute som kan hjelpe meg å beholde krøllene? På forhånd takk! :D Denne er kjempebra! Sprayer på håret før jeg krøller det. http://www.lookfantastic.com/hair/kms-california/curlup/kms-california-curlup-hot-spiral-spray.html
Magenta Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Jeg har så glatt hår at jeg bør ha "3dagers-skittent" hår for at det skal funke med krøller. Synes også jeg får mye mer holdbare krøller om jeg krøller håret med rettetang istedet for krølltang. Også bruker jeg hårspray for hvert lag jeg krøller (begynner med det underste håret og krøller i 3-4 lag). Gjør jeg alt dette holder krøllene minst et døgn, uansett vær og vind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå