Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca. et halvt år siden gjorde jeg det slutt med samboeren min. Jeg var ulykkelig, og hadde det ikke noe bra i forholdet. Følte meg uviktig og tilsidesatt.

Når avgjørelsen var tatt, og han hadde flyttet ut, følte jeg en enorm lettelse. Og de første månedene gikk overraskende bra. Jeg ble glad og sprudlende igjen, hverdagene gikk lettere, og jeg hadde det ufattelig bra med meg selv. Vel, sånn har jeg det egentlig ennå.

Problemet er bare at etter 3-4 måneder begynte jeg å savne han. Selv og jeg vet at jeg har det mye bedre nå. Det kjenner jeg jo hver dag på humøret. Men allikevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på han...

Noen som har opplevd det samme?

Det er så slitsomt å hele tiden måtte minne seg selv på at man har det bedre nå, og at den rette avgjørelsen er tatt. For innerst inne så vet jeg jo at det var det riktige å gjøre...

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

Er du sikker på at det er han du savner da? At du ikke bare savner det å være i et forhold, ha noen å bry deg om og dele tilværelsen med?

Etter som du vet at du har det bedre nå, så er det kanskje ikke han, rent konkret, du savner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...