AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Min mann er ikke interesert i sex i det hele tatt fortia. han sier han er sliten. Men jeg føler kansje det er noe jeg kan gjøre for å tenne han.har prøvd men, det virker ikke. Jeg har ikke så mange ideer i hodet heller. Noen som har noen tips? hva blir dere menn kåte av?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Kjøp deg noe nytt, sexy undertøy? Spør hva han har lyst på? Gi han massasje?
I Grosny Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Min mann er ikke interesert i sex i det hele tatt fortia. han sier han er sliten. Men jeg føler kansje det er noe jeg kan gjøre for å tenne han.har prøvd men, det virker ikke. Jeg har ikke så mange ideer i hodet heller. Noen som har noen tips? hva blir dere menn kåte av? Hva vil han gjøre når han er sliten da? Når jeg er sliten ønsker jeg å hvile naken i senga med min kjære, og kommer det kjærtegn fra henne da, så er det nytelse og rekreasjon fra meg. Det er mulig å hvile foran TV og Data. Mange gjør det, men jeg tror det virker mot sin hensikt. . Effektiv overskuddsskapende rekreasjon er trolig mosjon, tur i skogen etc for de som ikke jobber med kroppen sin.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg har selv en mann som er lite opptatt av sex og ingenting hjelper. Noen er bare sånn desverre :/
Rights Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Hva menn blir kåt av ? Jeg blir kåt av en flott, naken kvinnekropp. Men kan jo nevne noen scenarioer jeg elsker: - Jeg ligger i benken / sengen, og er trøtt og sliten. Har hatt en slitsom dag på jobb.. Så plutselig kommer darlingen min naken inn, teaser litt (tar litt på seg selv osv), og setter seg på fjeset mitt. Da sier det KLIKK i skallen min, og BOING i underetasjen min. The Beast within me AWAKENS! - Samme greia, ligger som et slakk på sofaen/senga.. Så kommer darlingen inn, fullt påkledd... Og rett og slett teaser meg. Drar ned buksa og viser rumpa si, med et lekent blikk.. må gjerne slikke fingen sin og ta fingen rundt rumpehullet. Samme greia med puppene - kan vise dem frem og tease meg. Å stå rett foran å fingre litt med hennes helligste fungerer også bra. Må gjerne leke litt rundt med fingen og stappe den i kjeften min eller foran nesen min. Det er hot! - Likt som forrige scenario, men at darlingen drar buksa/trusa rett av og sier I WANT YOU, AND I WANT YOU NOW --- og begynner å sutte litt på øret mitt, for så å jobbe seg nedover til hun ender på Mr. Dingdang (som forøvrig kun skal teases, ikke gi for mye sug!) En dame som vet å tease er SINNSYKT sexy. *AOOOOOOOOO!*
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Ganske underholdene å lese, Rights
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Hva menn blir kåt av ? Jeg blir kåt av en flott, naken kvinnekropp. Men kan jo nevne noen scenarioer jeg elsker: - Jeg ligger i benken / sengen, og er trøtt og sliten. Har hatt en slitsom dag på jobb.. Så plutselig kommer darlingen min naken inn, teaser litt (tar litt på seg selv osv), og setter seg på fjeset mitt. Da sier det KLIKK i skallen min, og BOING i underetasjen min. The Beast within me AWAKENS! - Samme greia, ligger som et slakk på sofaen/senga.. Så kommer darlingen inn, fullt påkledd... Og rett og slett teaser meg. Drar ned buksa og viser rumpa si, med et lekent blikk.. må gjerne slikke fingen sin og ta fingen rundt rumpehullet. Samme greia med puppene - kan vise dem frem og tease meg. Å stå rett foran å fingre litt med hennes helligste fungerer også bra. Må gjerne leke litt rundt med fingen og stappe den i kjeften min eller foran nesen min. Det er hot! - Likt som forrige scenario, men at darlingen drar buksa/trusa rett av og sier I WANT YOU, AND I WANT YOU NOW --- og begynner å sutte litt på øret mitt, for så å jobbe seg nedover til hun ender på Mr. Dingdang (som forøvrig kun skal teases, ikke gi for mye sug!) En dame som vet å tease er SINNSYKT sexy. *AOOOOOOOOO!* God beskrivelse
Gjest lala Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Vekk han med en "sugetur". Alltid en suksess her i huset. Tenn masse sterin lys,ta på deg noe sexy undertøy å lag mat og dessert når han kommer hjem. Mat han med jordbær dyppet i sjokolade og tease han.. ikke la han få alt med en gang, la han vente tolmodig til han har skikkelig lyst på deg Ta han med på en liten tur.. kanskje du kan gå med kjole og droppe undertøy Greien er egentlig bare at du må finne ut hva han tenner på Good luck!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå