AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 I hvilken rekkefølge påføres egentlig sminken? Foundation først, så mascara, rouge og til slutt concealer? Eller?
Nurken Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Jeg liker legge concealer under foundation, for å få et mest mulig jevnt resultat. Legger du concealer sist, kan små fargeforskjeller på concealer og foundation bli nokså tydelig. Men jeg vet enkelte gjør det slik, likevel, og da særlig fordi de har mye å dekke til... Vet også at mange legger først concealer, så foundation, deretter rouge og så øye og leppe-sminke. Selv legger jeg øyesminken ferdig før jeg gjør alt annet, rett og slett for det av og til kan bli litt "dryss" rundt øynene, som jeg må få vekk før jeg legger concealer og foundation. Mange sier det er supert å legge et løspudder under øynene som man børster vekk etter ferdigsminkede øyne, dersom foundation allerede er lagt, men jeg syns det bare er stress.... hehe...du finner nok ut av den rutinen du liker best )
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 bruker concealer først, så mascara og rouge. Bruker jeg foundation påfører jeg concealeren etter foundation for å ha en crisp look.
Jade Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg tar på mascaraen aller først, for jeg griser sånn, at jeg må ta bort så mye etterpå concealer tar jeg på før foundation. Jeg har truffet ganske bra på fargen, men liker å ha foundation over til slutt, for å være sikker på at det blir helt jevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå