AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Dama mi sier alltid "godnatt min skatt" når vi skal sove. Men i går sa hun "godnatt restskatt". Noen som har peiling på hva hun kan ha ment med det? Har ikke fått spurt henne, for vi er på jobb. Men fikk en litt rar følelse av det der.
Piral Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Vil nok heller anbefale deg å spørre henne, istedenfor å spørre på kvinneguiden. Ingen her kan jo vite sikkert hva hun mente, og mest sannsynlig blir du bare å få masse forskjellige og fovirrende svar. Nei, ring henne heller du, eller vent til hun kommer hjem Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Det kan ha vært tøys vet du. Variasjoner over ordet skatt, pluss litt til. Ikke sikkert at fanden er på veggen, selv om du begynner å lure.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Hun planlegger helt sikkert å bryte forholdet! Sannsynligvis har hun allerede ligget rundt bak ryggen din også. Men fortvil ikke, hun finner sikkert en ny kar eller allerede har en på lur.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Det kan ha vært tøys vet du. Variasjoner over ordet skatt, pluss litt til. Ikke sikkert at fanden er på veggen, selv om du begynner å lure. Joda, men restskatt er jo ikke akkurat så bra da, så jeg lurer jo litt. Hun har aldri sagt det før.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 RESTskatt, kanskje hun er gravid?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Hun planlegger helt sikkert å bryte forholdet! Sannsynligvis har hun allerede ligget rundt bak ryggen din også. Men fortvil ikke, hun finner sikkert en ny kar eller allerede har en på lur. Neida, selv om jeg sover med ryggen til henne, har jeg rimelig grei kontroll på hva som foregår på andre sida av senga.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Dama mi sier alltid "godnatt min skatt" når vi skal sove. Men i går sa hun "godnatt restskatt". Noen som har peiling på hva hun kan ha ment med det? Har ikke fått spurt henne, for vi er på jobb. Men fikk en litt rar følelse av det der. Hun betalte sikkert siste avdrag på restskatten i går, og var glad for å bli kvitt den.
Elensire Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Hun spøkte nok helt sikkert TS jeg pleier ofte å komme med slike tullekallenavn når vi skal legge oss...er så klart ikke alle som er like gode eller forståelige Men uansett, det beste er å spørre henne selv. Vi kan bare gjette på hva hun mente, og dermed kanskje gi deg flere spørsmål. så dropp oss og spørr henne selv!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 Jeg tror hun sa det fordi det rimer. Enkelt. Hvorfor spurte du ikke da hun sa det? "jamen hva sa du nå? restskatt? hva mener du?" er vel strengt tatt den enkleste måten å løse problemstillingen din på. Du får et konkret svar med en gang i steden for å gå rundt å lure.
LitaPia Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 Sikkert bare tøys for å få deg til å spekulere
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 #13 Skrevet 24. september 2010 Dama mi sier alltid "godnatt min skatt" når vi skal sove. Men i går sa hun "godnatt restskatt". Noen som har peiling på hva hun kan ha ment med det? Har ikke fått spurt henne, for vi er på jobb. Men fikk en litt rar følelse av det der. Nei, dette høres ikke bra ut. Sett av helgen til dype samtaler, er redd det kan være begynnelsen til slutten
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 #14 Skrevet 24. september 2010 Sa hun ordet RESTSKATT. (fuck). Ikke tvil at hun skal forlate deg. Du har nødt til å ringe skattekontoret i dag og få høynet forskuddskatten din hvis du vil redde forholdet ditt. Godt hun ikke sa "rentehopp". Da hadde du vært ferdig.
Snipa Skrevet 24. september 2010 #15 Skrevet 24. september 2010 Tenk om hun har betalt forskuddsskatt til noen andre?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2010 #16 Skrevet 24. september 2010 Dump henne- før hun dumper deg!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #17 Skrevet 25. september 2010 Kjære skatten min! Som du nå vet, så sa jeg restskatt bare for å se om du la merke til at jeg sa noe annet for en gangs skyld Men måtte le godt da jeg så dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå