AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Må bare si at jeg gleder meg sånn! Ja, vet jo ting kan endre seg når en først møtes face to face, men har en god feeling på dette.. Veldig god faktisk! Skriver her for å lette litt på trykket, er ikke noe jeg sier til venninnene mine med det første Vi har snakket masse i tlf, sendt bilder og mms´er.. Mmm, mye deilig! Han er så ærlig, åpen og sinnsykt kjekk.. Vi har planlagt masse vi skal gjøre den første dagen, kommer til å gå hjulbeint hjem igjen.. Hoho Hvorfor jeg fant han her på nett lurer dere på? For det første har jeg jobbet meg ihjel siste året.. Finne et mannfolk på byen er ikke heller min greie. Da skal jeg ha det gøy med venner osv. "Alle" sier jeg er drømmedamen og er såå deilig, men faller sjelden for noen.. Forhold vil jeg ikke være i, har det faktisk veldig fint nå! Er 28 år og nyter livet, men savner sex Har aldri truffet noen bare for sex før, føler jeg er litt slem pike.. Er heller ikke den type jente som knuller rundt. Men en kan da ikke alltid være snill pike eller hur? Så neste uke skal jeg ha det MORRO og DEILIG! Nyte hver cm av mannen, ta snuskete bilder og kose oss! Jippiiiii!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå