Gå til innhold

Hvem er det igjen som skal gifte seg i år ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på hvem av dere som skal gifte seg i år. Jeg og min kjære gifter oss 31 desember :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smilemannen og jeg gifter oss 27. desember :D

Skrevet

vi skal gifte oss 22.november... Nærmer seg.. :D

Skrevet

Hvordan ligger dere an i planleggingen? Har dere sendt invitasjoner f. eks? Det har nemlig ikke vi... Er vi litt trege eller?

Skrevet

vi sendte ut invitasjonene for ca en liten måned siden.. Svar frisen er den 10.oktober..

Har bestemt meg for kjole... tenker på brude bukett nå...

Vi har satt opp foreløpig bordplassering.

Sang i kirken osv.

Ja det meste er vel klart av det som kan planlegges å ordnes på denne tiden.

Skrevet

Vi har ikke engang tenkt på gjestelisten ennå! Og jeg begynner å skjønne at vi er litt trege. Men Camber, hva er grunnen til at du har svarfrist 10. oktober? Vi må ha eksakt antall til restauranten 1 uke før bryllupet, og tenkte å sette S.U. 2 uker før.

Litt misunnelig er jeg, du har vel kanskje allerede begynnt å få tilbakemeldinger på hvem som kommer!!!

Skrevet

Grunnen til det er for at vi syr servietter, litt greit å vite hvor mange som kommer.

Fristen er også så tidlig for å kunne bestille maten... Beregne drikke og andre kostnader og innkjøp...

Det er kanskje litt tidlig.. men jeg liker alltid å være tidlig ute..

Skrevet

En annen ting er at det stort sett alltid er noen som ikke får ut fingern og gir svar innen gitt tidsfrist, og det er jo da enda en ting man må bruke tid på.

Dessuten; ja, mat og drikke og kaker må beregnes utfra antall gjester, en annen ting er bordplassering og skriving av bordkort som kan være en omstendelig affære.

Og; det begynner å bli i seneste laget dersom du skal invitere til bryllup 22 november. Kjøp/lag invitasjoner idag!

Skrevet

Hjelp, ikke stress meg da... Jeg holder på å lage invitasjoner. Fra bunnen, dvs. jeg lager papiret selv, med preget monogram. Og for å gjøre det ekstra komplisert har jeg til og med 2 ark pr. invitasjon. Så ting tar tid som det heter. Men, en ting skal sies, det blir bra!

Skrevet

Lykke til, Drew, er sikker på det blir bra!

Skrevet

Pusekatt:

Til de som ikke får fingen ut til å svare.. skal jeg mase på dem når det har gått et par uker etter svarfristen har gått ut, eller skal jeg bare regne med dem?

Skrevet
Pusekatt:

Til de som ikke får fingen ut til å svare.. skal jeg mase på dem når det har gått et par uker etter svarfristen har gått ut, eller skal jeg bare regne med dem?

Vi har nettopp vært i den situasjonen etter at svarfristen til vennefesten vår (som er nå førstkommende lørdag) gikk ut. Ca 12 stk som ikke hadde svart. Vi ringte rundt og spurte om de kom eller ei. Passet på å ringe på mobiltelefonene deres, og med nummervisning fra våre egne tlf, slik at de kunne se at vi hadde ringt dersom de ikke tok tlf.

Det er ett par (to stk) som vi ennå ikke har fått tak i, etter å ha prøvd i flere dager. De har heller ikke ringt oss, men de har vi tatt oss friheten til å regne med at ikke kommer.

Skrevet

Kan være farlig å bare regne med at de kommer - det har jo med bordplassering og antall gjester og slikt å gjøre.

Blant de 12 var det ca halvparten som kommer og halvparten som ikke kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...