Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva slags MAC-pigment synes du er bare helt perfekt og nydelig? Skriv også hvilken type farge det er (f.eks. gull, grønn, rød, burgunder, osv) og om den er matt, skimrende eller hva de er :) Det er lov å skrive flere favoritter :)

Skriv gjerne favorittkombinasjoner også!

Endret av Jade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melon pigment er nydlig og eit must have - den er rosa/fersken .

Naked er også en fin pigment/must have - den er nøytral hvit/rosa.

Vanilla er must have, typisk highlighter farge - kremhvit med shimmer i.

Old gold - litt grønnaktig gullfarge. ( skitten gull).

Selv kjøper eg alltid i samplesize først så heller fullsize om eg liker fargen og veit at eg kommer til å bruke den opp. For pigment blir aaaaaldri brukt opp:P

Men Naked og Melon er iallefall must have!

Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i Tea Time. :rødme: Det er en mørk brunaktig farge, som er litt vanskelig å beskrive. Prøvde å søke frem swatches, men jeg syntes ikke noen av de så ut som den gjør i virkeligheten. Jeg kan ta med at det tok ganske lang tid før jeg prøvde den, for den så ikke så spennende ut ved første øyekast. Men på ble den noe helt annet. Jeg har ganske lyse blå øyne, og denne fargen får virkelig øyefargen min til å "poppe". Samboeren min pleier ikke å legge merke til hva jeg gjør med øyesminken, men denne pleier han å gi meg komplimenter for. :ler: Jeg liker gså at den er ganske allsidig. Den er mørk, men ikke verre enn at jeg kan bruke den til hverdagssminke. Og med litt highlight og diverse, så blir den også kjempe fin til kveldssminke og fest. :)

Endret av Vampen
Skrevet (endret)

Grape og Teal. Mine favoritter :D

Grape er mørk lilla (veldig fin lillafarge) og Teal er tealfarget :)

De har shimmer begge to!

Endret av Heidie
Skrevet

Har ikke snøring....må bare spør: Hvordan bruker dere pigmentene fra Mac? Har aldri prøvd dem...

Skrevet

Har ikke snøring....må bare spør: Hvordan bruker dere pigmentene fra Mac? Har aldri prøvd dem...

De fungerer som løse øyenskygger, og kan blandes med vann/mixingliquid for å lage våt øyenskygge eller eyeliner!

Skrevet

De fungerer som løse øyenskygger, og kan blandes med vann/mixingliquid for å lage våt øyenskygge eller eyeliner!

Aha! Takker :) Siden de heter pigment, og ikke er som vanlige øyeskygger, så regner jeg med de er rimelig pigmenterte og flotte, da :) Må vel få prøvd, tenker jeg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...