Gå til innhold

DVD-spelar - kva for ein?


Pip

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe ein DVD-spelar til mannen min til jul. Veit han ville bli glad for det. Men er heilt grøn på området, og søkjer difor litt hjelp... :wink:

Eg meinar å ha fått med meg at den gjerne bør vere sonefri, og iallefall ha kabel både inn- og uttak (guten er glad i å koble... hehe). Men så treng eg tips - gjerne konkrete...

Har kikka litt her, sidan elkjøp er rett rundt hjørnet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Velg en sonefri, ja.

Gjerne en som støtter MP3-formaeteto og MPG. (da kan du spille MP3filer med dvdspilleren og slikt)

TV2 hjelper deg har hatt en test av dvd-spillere.

For normale folk, holder det med en dvd-spiller til 1-2000kr. Vi har en fra phillips, og den er helt ok. (den er koblet til hjemmekinoanlegget vårt, og samboern har godkjent den.. så da er den vel ok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 hjelper deg har hatt en test av dvd-spillere.

Har sett den testen, men dei som fekk bra score der kosta jo nærare 4000,-. Har ikkje planar om å kjøpe noko SÅ dyrt!

Når det gjeld den Pioneeren hjå Elkjøp, så kunne eg ikkje finne noko informasjon om soner...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mulighet til å legge til litt ekstra, vil jeg anbefale å kjøpe dvd-opptaker i stedet! Da kan du både spille filmer og gjøre opptak. Jeg har selv en Philips DVDR 890, og er kjempefornøyd med den! :) Jeg har en vanlig dvd-spiller også, men det er absolutt opptakeren som brukes mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...