Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe en iPad til min kjære når det er jul. Men jeg må jo innrømme at jeg er totalt grønn når det gjelder å bestille fra internett - eventuelt fra et annet land! Og hva er pris? Jeg skal kjøpe den "beste", med mest minne på, eller hva det nå er.

Jeg har hørt at dem er kommet til Norge, men de er vel veldig dyre? Og de er billigere når de kjøpes fra utlandet?

Og hvor på internett må jeg handle, og hvor lang bestillingstid?

Noen som har noen tips? Eventuelt bestilt? Huff, ble ordentlig rotete!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dyreste koster jo ca 5000 i USA. Du kan kjøpe den på eBay, men da skal du vite at selger er seriøs "power seller" med høy rating fra kjøpere (minst 98% fornøyde kunder) Det beste er jo å få noen du kjenner til å kjøpe for deg som skal over der.

Alternativet er hos ps.no - et trygt og greit sted å handle i norge. Der koster de fra 5990 til ca 9400,-

Er du sikker på han behøver den aller største?

Skrevet

Den dyreste koster jo ca 5000 i USA. Du kan kjøpe den på eBay, men da skal du vite at selger er seriøs "power seller" med høy rating fra kjøpere (minst 98% fornøyde kunder) Det beste er jo å få noen du kjenner til å kjøpe for deg som skal over der.

Alternativet er hos ps.no - et trygt og greit sted å handle i norge. Der koster de fra 5990 til ca 9400,-

Er du sikker på han behøver den aller største?

Tusen takk for svar!

Jeg kjenner på meg at jeg føler netthandling er litt vrient, fordi jeg har så lite kjennskap til det. Det er jo alltid samboer som fikser det.

Det er ikke noe "must" at han må ha den som har størst minne, men det er vel bare minne som står på om iPaden er den beste? Eller tar jeg feil?

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg kjenner på meg at jeg føler netthandling er litt vrient, fordi jeg har så lite kjennskap til det. Det er jo alltid samboer som fikser det.

Det er ikke noe "must" at han må ha den som har størst minne, men det er vel bare minne som står på om iPaden er den beste? Eller tar jeg feil?

Alle iPader er like "gode". Det er ikke slik at den med mest minne er noe bedre.

Minne er bare lagringsplassen. Dessuten kan du få iPad med eller uten 3G (mulighet for feks å surfe på mobilnettet - uten wifi, og sende sms fra den) Personlig hadde jeg klart meg lenge med den minste - uten 3G

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...