Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få ut noen tanker her...har litt rare tanker fortiden..

Jeg , et lykketroll av en annen verden, føler meg så glad hele dagen, smiler og snakker med alle...kan slå av en spøk å være med på det meste.

Jeg har klart mine dårlige dager, og de vises nesten like godt på meg som de gode..jeg er ikke vanskelig å lese for å si det sånn.

Så her er jeg da, i beg. av 30 årene, på skolebenken igjen å skal lære meg ny jobb, spennende.

Har blitt veldig godt kjent med klassen min, veldig trivelige folk på min alder..i klassen vedsiden av oss går det også "slike som oss"..voksne klar for nytt arbeid.

vi har så vidt blitt kjent med noen av dem, men siden vi har gym med dem kommer jo det naturlig med tiden.

Det er derimot èn som jeg har fått bedre kontakt med enn de andre, vi fant felles interesser etter få dager.

Jeg tenkte ikke noe spesielt om han de første ukene(joda kroppen hans var virkelig fin å se på..men ellers ikke noe mere) men jeg merket at han sto ofte utenfor klasserommet vårt å slo av en prat når vi hadde friminutt, om da den felles interessen.

Jeg syntes det var veldig hyggelig og tenkte kanskje han gjorde det for å ha noen å snakke med..vi hadde jo tross alt nesten nettop begynt på skolen..

For et par uker siden hadde vi gym sammen igjen, og jeg hadde ikke snakket så mye med han på ei lita stund, så vi hilste som vanlig og gjorde som vi fikk beskjed om..jeg la under den timen merke til at han hadde blikket mye mot meg, så jeg så tilbake og smilte, det er jo det jeg pleier og gjøre.

Det var ikke før han gav meg et "dult" og smilte når han sprang forbi meg at jeg kjente at dette var annerledes..men jeg syntes det var helt okei :gjeiper:

Jeg må vel si at jeg har sett litt på han på en annen måte siden den gymtimen.

Siden har han kommet bort til meg oftere, han prater og smiler mer enn før.Han står å venter når jeg kommer i korridoren, kommer med kommentarer når jeg snakker f.eks i tlf.

Etter helga slo han armene ut når han så meg,han virket faktisk glad for å se meg :sjenert: kom med inndirekte komplement senere på dagen; "de liker da at ei lita søt dame kommer", han holdt rundt meg lenge da jeg kom hoppende utav klasserommet med et knallresultat på prøven...(sånn ca en halv korridor, å det ble litt rart da vi skulle hver vår vei) :sjenert:

Vi har en veldig god tone oss i mellom, veldig uformell og kan snakke om alt. Jeg har lest litt om kroppsspråk i det siste, for jeg er så treg til å skjønne flørt å slike signaler. Han har kommet med noen jeg er litt usikker på om er mer enn bare vennskapelige, så da blir jeg sittendes å tenke...hva er dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviter han med på kino. Er både romantisk og uforpliktende.

Skrevet

Han er helt tydelig interessert og vil noe mer. Det er jo du og så gå for det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...