Gå til innhold

Silk'n Sensepil hårfjerning med lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har prøvd: Silk'n Sensepil hårfjerning med lys.

Det står at det fjerner hår permanent. Er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør dere bare oppmerksom på at Elkjøp på Slependen skal ha nattåpen denne eller neste uke, og da koster den 1990,-

Sjekk deres nettsider for å finne riktig dato.

Skrevet

Gjør dere bare oppmerksom på at Elkjøp på Slependen skal ha nattåpen denne eller neste uke, og da koster den 1990,-

Sjekk deres nettsider for å finne riktig dato.

Oj, det var virkelig en prisreduksjon. Men bare et bra kjøp, om den virkelig virker.

Skrevet

Hei, noen som har prøvd: Silk'n Sensepil hårfjerning med lys.

Det står at det fjerner hår permanent. Er det mulig?

Akkurat samme type tråd ble startet av en annen bare 1 time siden.

Er det nødvendig med flere?

Skrevet

Akkurat samme type tråd ble startet av en annen bare 1 time siden.

Er det nødvendig med flere?

Du ser vel også da at dette er den eldste tråden isåfall?

Skrevet

Du ser vel også da at dette er den eldste tråden isåfall?

Eh, den andre ble startet idag kl 18:43 og denne idag kl.19:55.

Hvilen er eldst da???

Skrevet

He he... Du har rett...

Jeg har en gammel tråd fra i sommer som jeg har svart på, og jeg trodde faktisk at denne var den tråden. Trodde jeg plukket opp tråden under "mine innlegg".

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hva med å heller SVARE på spørsmålet i traden? Veldig irriterende å gå inn i en tråd for e lese noe intresangt, også er d bare noen som maser om dobbeltråd..

Skrevet

Hva med å heller SVARE på spørsmålet i traden? Veldig irriterende å gå inn i en tråd for e lese noe intresangt, også er d bare noen som maser om dobbeltråd..

Ser at du ikke svarte på tråden selv.

Du går frem som et godt eksempel. Bra jobba :)

Skrevet (endret)

Bare for å si det med en gang - jeg har ikke prøvd den, men jeg har hørt at lys som hårfjerning virker stort sett bare på mørke hår mot lys hud og dermed regner jeg med at det er rimelige bortkastede penger for meg som har lyse hår på kroppen.

Endret av Suzy
Skrevet

Bare for å si det med en gang - jeg har ikke prøvd den, men jeg har hørt at lys som hårfjerning virker stort sett bare på mørke hår mot lys hud og dermed regner jeg med at det er rimelige bortkastede penger for meg som har lyse hår på kroppen.

Ja, det stemmer, den virker bare på mørke hår, iallfall sies det så.

Ang. dobbelttråd, så visste jeg ikke noe om det. :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Ser at du ikke svarte på tråden selv.

Du går frem som et godt eksempel. Bra jobba :)

eh.. jeg har ikke prøvd den, så hvorfor skulle jeg svare da? Jeg skjønner hva du vil frem til, men nå var det ikke først og fremst de som sporer av tråden jeg snakker om, heller de som maser om at det finnes en lik tråd på forumet bladibla.. når det faktisk ikke er skikkelig svar i noen av de..

Skrevet

eh.. jeg har ikke prøvd den, så hvorfor skulle jeg svare da? Jeg skjønner hva du vil frem til, men nå var det ikke først og fremst de som sporer av tråden jeg snakker om, heller de som maser om at det finnes en lik tråd på forumet bladibla.. når det faktisk ikke er skikkelig svar i noen av de..

Jeg må bare le. Nå gjorde du det igjen.

Du kan jo starte en tråd om det hvis det plager deg så mye. Istedenfor å NOK EN GANG legge igjen et svar som ikke er noe svar på tråden SELV.

Skrevet

Du kan jo starte en tråd om det hvis det plager deg så mye. Istedenfor å NOK EN GANG legge igjen et svar som ikke er noe svar på tråden SELV.

Nå må du slutte å kvervulere ellers huter du deg ut av tråden. Jævla bråkmaker.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Faen så barnslig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...